Deze vrouw ziet het allemaal niet meer zitten. Ze heeft net gehoord dat Yvonne gebanned is.
Overal breken rellen uit. Yvonne is gebanned.
Dan krijg je hetzelfde effect als wat ze bij die K#Tmarokkanen gaan doen. Die krijgen een straf van 5 jaar en vervolgens wordt die herzien en wegens goed gedrag moeten ze 2 jaar zitten.
DUS conclusie: straffen die Yvonne. Foei
Tim de Bloem is gezellig aan het Fok!ken... Hij heeft echter nog niet gezien dat Yvonne gebanned is.
quote:Conclusie: Doei!
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:35 schreef Blue_bird het volgende:
Conclusie: Foei
Ook deze mannen nemen even een minuut stilte in acht vanwege de ban van yvonne, voordat ze met hun fistfuckorgie beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-10-2002 13:41]
rustig maar... yvonne is alleen maar ff een lekkere vent aan het masseren
daarbij wil ze dus niet gestoord worden
wow yvonne ! niet te laag hoor
Deze mensen zijn gezellig op vakantie. Dat heeft verder niets te maken met Yvonne.
In Ghana heeft de gehele bevolking zich in gebeden gestort. Het nieuws dat Yvonne gebanned is sloeg daar in als een bom.
Yvonne fans worden afgevoerd door Wannabe mods...
de jarige job verheugt zich stilletjes... de taart heeft nu tijd om op bezoek te komen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 25-10-2002 13:45]
Het stoffelijk overschot van Jolien van Gaal is zojuist uit het water gehaald. Zij kon het niet meer aan en sprong van een brug in de Maas.
Sommigen vinden het grappig en gaan feest vieren....
En de tweede poging is daar. Van 3 hoog naar beneden gesprongen........
[Dit bericht is gewijzigd door sleuteltje op 25-10-2002 13:48]
"Yvonne terug"
Gaan deze stoere mensen Yvonnen bevrijden ??
Dit zijn Tjong en Henk-Jan. Twee seconden nadat deze foto genomen werd kregen zij te horen dat Yvonne gebanned was. De foto's daarvan zijn helaas mislukt.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 25-10-2002 14:29]
quote:Off-topic en layout verneukerij. Ban.
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:51 schreef Kissinggirl het volgende:
Moewhahahaha
En terecht!
De enige die niets in de gaten heeft is de poes van Yvonne. Die neukt er lustig op los.
Fok Ka Yee, oftewel: "Fok!, unban Yvonne!"
dit groepje gaat straks ff met de mods van fok praten
(ps:deze foto is al 5 jaar oud en ze hebben nu de zwarte band )
Dezer mensen zijn zojuist getrouwd. Het feestje zal straks echter een dramatische wending nemen. Een van de gasten werd net gebeld: Yvonne is gebanned.
Mensen laten hun tranen de vrije loop, terwijl het nieuws langzaam de hele wereld bereikt.
Deze vrouw is het leven zat. Haar man werd zojuist aan flarden geschoten door het leger. Yvonne kent ze verder niet.
quote:Yvonne zat op Fok.
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Yvonne legt uit waarom het zover is gekomen,
Gelly vind het eigenlijk wel leuk dat ze geband is, nu maakt hij meer kans op een mod-baantje.
Door het hele land liggen bloemstukken langs de kant van de weg.
"We missen je, greppeldel."
quote:*Ik hou het ook niet meer droog*
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Gellarboy het volgende:"We missen je, greppeldel."
In de sloppenwijken van New York is de stille tocht een overweldigend succes. Gelukkig maar. Arme Yvonne.
Boehoehoeeeeee, ik weet niet meer wat ik moet doen jongens. .
GB. .
Een reactie van Fatima uit Harderwijk: "Wat een dappere actie van een geweldige vrouw. Mike zal wel trots... trots... Sorry, ik hou het niet meer."
quote:*Troost*
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
[afbeelding].Boehoehoeeeeee, ik weet niet meer wat ik moet doen jongens.
.
GB.
.
*water aanbied*
Deze kinderen denken alleen maar aan eten. Wat een egoistische rotkrengen! Yvonne is net gebanned!
Dag van nationale rouw word er aangekondigd.
Er zal een stille tocht worden georganiseerd..
een monument word getoond ter nagedachtenis aan deze bijzondere vrouw.
De incriptie
" Zo jong van ons weggegrepen " zorgt voor hoogoplopende emoties.
Heb een ander lief zoals u uzelf liefhebt.
Een prachtig lied:
Yvonne, you wonderful applemooz whore.
Yvonne, I got weak when you walked through the door.
Yvonne, I want to fuck you threeways and sunday
Yvonne, they told me you're a great lay
Whoo-whoo-whooo
.
*** Dit kan ECHT niet!!! ***
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 25-10-2002 16:19]
quote:Het kunstwerk wordt toepasselijk El'Graftak voor de Los Greppeldel genoemd
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:36 schreef Bastard het volgende:Dag van nationale rouw word er aangekondigd.
Er zal een stille tocht worden georganiseerd..
quote:Bovenkarspel??? Leg ik vanavond nogeen bloemetje
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:39 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]een monument word getoond ter nagedachtenis aan deze bijzondere vrouw.
De incriptie
" Zo jong van ons weggegrepen " zorgt voor hoogoplopende emoties.
Zonder succes, bleek later
Dit is Marijke Vlietkerk. Morgen gaat ze een stukje varen.
Arme Yvonne, Je was zo leuk op het eiland.
Reactie van Dr. B. Ibber: "Na 48 uur komt het vanzelf weer goed."
Er is een atoomraket onderweg naar het eiland. Net goed, voor die klootzakken!
Als hij nog geleefd had, dan had Claus vast zijn stropdas afgegooid. "Het ga je goed, Yvonne!"
quote:Niet generaliseren he ..
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:56 schreef Gellarboy het volgende:Er is een atoomraket onderweg naar het eiland. Net goed, voor die klootzakken!
quote:Toen ik hier net naar de supermarkt ging lagen er ook allemaal bloemen, was dat voor Yvonne ?
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Gellarboy het volgende:Door het hele land liggen bloemstukken langs de kant van de weg.
"We missen je, greppeldel."
quote:[img]linkje[/img]
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:10 schreef kasper het volgende:
lukt niet
Ontdaan door alle commotie rond haar persoontje geniet Yvonne van een drankje.
quote:Ik heb een beter plaatje voor je:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
En ze was altijd zo vrolijk .. en zo'n lieve oude graftak .. Yvonne , ik mis je ....
quote:En ik mis je ook!
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
En ze was altijd zo vrolijk .. en zo'n lieve oude graftak .. Yvonne , ik mis je ....
De gemoederen lopen hoog op in Groesbeek: "Bek dicht, Marjan. Je weet dat Yvonne vandaag gebanned is."
Ook striptekenaars hebben ineens voldoende inspiratie.
Alberto chekt het ban: "SHUT YOUR BACK, HOMEBOY! You know she is banned, motherfucker!"
Wie is deze duistere man?
Zit hier meer achter????
In Tibet galmt een slogan door de straten: "Geen onschuldige doden meer."
Het is wel duidelijk dat ze daar nog nooit van Yvonne gehoord hebben.
Dit is het logo van de lul die yvonne gebanned schijnt te hebben. Figures. Peter Joustra is immers een lul.
Deze vrouw schrikt erg als ze het nieuws omtrent de ban van Yvonne hoort. Het zou ook kunnen dat er een gestoorde maniak voor haar staat met een broodmes, maar dat is onwaarschijnlijk.
Online gaat het er hard aan toe!! Terecht!! Viva la revolution....
Deze vrouw is pas 21. De ban van Yvonne heeft haar voor het leven getekend.
ZIj zitten achter de ban
Twarres schrijft een gevoelige ballad over de ban van Yvonne. Het nummer komt op 1 binnen in de Top 40 en wordt 6 keer platinum.
pompoenen ook niet trouwens:
'Wat?! Is Yvon gebant?'
Yoko Cheng is woordvoerder voor HAK Groenten Nederland. Zij is de wanhoop nabij. Wat te doen nu het HAK boegbeeld "Appelmoeshoer" gebanned is?
Annelieke de Vries laat de hond uit. Dat moet immers ook gebeuren.
Deze man bedenkt een duister plan. Vlak daarna vloog er een ei door zijn open raampje.
De wanhoop nabij neemt Hak een andere mascotte aan. Het marktaandeel keldert al snel en Hak gaat failliet.
Foto van beide in beter tijden
"Bwhoehoehoe, iedereen zit op de verjaardag van Mike en Yvonne is gebanned."
Arme Linda.
quote:Klopt, compote-nerd Peter Joustra sloeg niet aan in Rotterdam en omstreken.
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:25 schreef SmashBro het volgende:
De wanhoop nabij neemt Hak een andere mascotte aan. Het marktaandeel keldert al snel en Hak gaat failliet.
"Huh? Yvonne gebanned?"
Over 48 uur kan Michael van Veer weer opgelucht ademhalen: "Ze is unbanned."
Liesbeth van Trigt heeft heel hard muziek opstaan. Ze heeft het slechte nieuws nog niet gehoord. Nu lacht ze nog. Straks niet meer.
quote:Sinds wanneer? En wie is Yvonne? En waarom is ze gebanned?
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:38 schreef Lucille het volgende:
[Dordt] Marokkanen distantiëren zich van geweld
In het (met spoed ingerichte) Yvonne crisiscentrum zijn alle lijnen overbezet.
De pogingen zijn tot dusver zinloos..
Angelique de Boer verneemt het nieuws per telefoon. Ze zit er gelijk helemaal doorheen.
Ik quote:
Maria von Süberdrübel gaat gewoon vrolijk door met haar smartlappenfestival. Ze verstaat geen Nederlands en snapt niet dat Yvonne geband is.
Uit de krant:
"Eilandbewoners in gevecht met reguliere Fok!bevolking omtrent ban moderator"
Het paard van Brechtje zit helemaal in een identiteitscrisis door de ban van Yvonne.
Achter elk verleden schuilt de weg naar het heden
en aan toekomst geen gebrek...
Met illustratie:
Hennie's reactie op de ban van Yvonne: "Ik snap het niet"
Mr. Orange heeft zijn hoofd erover gebroken, maar hij kan er niets aan veranderen. Zijn moeder is... gebanned.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:55 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]Hennie's reactie op de ban van Yvonne: "Ik snap het niet"
Yvonne en Cynix zijn allebei te koppig om het weer goed te maken. De ban blijft mooi staan, niks geen verkorting.
Martine Bijl: "Yvonne, je moet de groenten van Hak hebben! Of in ieder geval de appelmoes".
Jan-Willem van der Boom reageert: "Yvonne? Nooit van gehoord."
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 25-10-2002 17:02]
Gevolg:
Christina Aguilera is een bitch en doet dus bitchy. "Yvonne gebanned? Net goed. Talk to the hand, girlfriend."
"wij hebben er alles voor over om Yvonne terug te krijgen"
[Dit bericht is gewijzigd door blup op 25-10-2002 17:10]
quote:jeeeutje wat een foto !
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:07 schreef Pjederdy het volgende:
Actiecomitee van 19-jarige kiltdragers heeft zich reeds gemeld."wij hebben er alles voor over om Yvonne terug te krijgen"
Programma Vermist zoekt naar yvonne.
Deze onbekende vrouw doet net alsof het bericht van Yvonne's ban haar niets doet. Maar van binnen wordt zij opgegeten door hellenangst en pijn!
Mien en Gert van Walgeren uit Appelscha staan voor een dilemma. Zullen ze vanavond bloemkool eten of toch maar spinazie?
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
[afbeelding].Tea Leoni doet net alsof het bericht van Yvonne's ban haar niets doet. Maar van binnen wordt zij opgegeten door hellenangst en pijn!
'Bloemkool dan maar' denkt de vader van Peter Joustra. Maar niemand luisterde. Want Yvonne is gebanned.
"het liep de laatste tijd de spuigaten uit!!"
quote:Aangezien ik op haar naam gezocht heb wist ik wel dat zij het was, maar het was irrelevant. Want Yvonne is immers gebanned.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:12 schreef Ripley het volgende:
Tea Leoni
Deze man lacht bijzonder vals. Waarom weet niemand.
Vader abram springt in op de actualiteit met zijn nieuwe single:
'Yvonne zit in dat kleine cafe aan de haven want ze is geband"
Bjorn, Benny, Frieda en Agnetha stonden net op het punt een nieuwe single te releasen. Daar zoiets niet gepast is op een dag als deze is de release voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Alle familie is inmiddels onderweg naar Dordrecht.
Anita Lopez heeft zojuist haar teen gestoten. "Ai caramba", zie je haar denken.
Toen een presentatrice van het regionale nieuws in een dierentuin reacties op de ban aan het peilen was, begon deze lama acuut te spugen.
Opassen hoor, presentatrice!
Yvonne was geband en dus heeft ze eindelijk haar middelbare school succesvol afgerond. Ze had toch tijd over.
De schok was af te lezen van de gezichten van Gwyneth Paltrow, Justin Timberlake en Jennifer Lopez toen ze hoorden van Yvonne's ban.
Thijs Bosma is jaloers. Yvonne is geband, op vakantie naar Spanje gegaan en kwam als een echte neger terug
Kim Brown is nooit gebanned. Wat is ze blij!
Judith van Heemskerk piest in haar broek als ze het nieuws hoort. En het ging net zo goed met de anti-incontinentie-therapie. Nu is ze weer terug bij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |