10 jaar geleden schoot je een snitch dood.quote:Op maandag 1 september 2014 01:19 schreef niels0 het volgende:
Hup, nachtvlinder d'rbij. Geinig man. Ik laat ze leven.
Schieten is leuk. Tijdje terug alweer. Uit de heup op ijsblokjes. Zo heb ik het geleerd.quote:Op maandag 1 september 2014 01:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
10 jaar geleden schoot je een snitch dood.
Het zijn er een stuk of 15-20 hè?quote:Op maandag 1 september 2014 01:21 schreef Eenskijken het volgende:
het halve internet zal morgen wel vol staan met die foto's..
wel triest voor dat meidje.
Sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maakte je maar eens wat haast, ezel.
quote:Op maandag 1 september 2014 01:25 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Te weinig sproeten hier.
dat is een boze haasquote:Op maandag 1 september 2014 01:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
er komt ineens een vieze beer ofzo
Gelukkig hebben de meeste smartphone nu een frontcamquote:Op maandag 1 september 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lijkt me toch vaag om een naaktfoto van jezelf te maken.. sta je daar beetje voor spiegeltje met je phone in je klauwen
Hoe neem jij naaktfoto's?quote:Op maandag 1 september 2014 01:29 schreef Seconde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste smartphone nu een frontcam
oooh, is die frontcam er speciaal om naaktfoto's te maken dan?quote:Op maandag 1 september 2014 01:29 schreef Seconde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste smartphone nu een frontcam
Nee, om te zien of je stonede ogen hebt.quote:Op maandag 1 september 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooh, is die frontcam er speciaal om naaktfoto's te maken dan?
Ik mis even het stuk waar ik dat beweerquote:Op maandag 1 september 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooh, is die frontcam er speciaal om naaktfoto's te maken dan?
nou ik heb geen idee waarom die er anders zit, dus zodoendequote:Op maandag 1 september 2014 01:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik mis even het stuk waar ik dat beweer
asdfasdafgsafquote:Op maandag 1 september 2014 01:25 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Te weinig sproeten hier.
Nee die theezak tieten en haar opgeblazen gezichtquote:Op maandag 1 september 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind die jennifer lawerence ook gewoon niet knap ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |