Als blanke heb je zeker voordeel met Asians.. maar ik heb daar zeker geen last van en ik ben half blacka, half latino..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Asians zijn juist super makkelijkof je moet blacka zijn
Sure .... daarom keren al die anime tards weer net zo maagd terug als dat ze er heen gingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
Ga een maandje naar Japan, dan heb je als westerling 10 chicks aan elke vinger.
Ga lekker verder dromen ofzo loserquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Fushia2 het volgende:
Ik wil ook een curvy asian met goede aqs en tits ...
De meeste die er wonen zijn geen eens knap. Ik had een toffe Vietnamese gevonden maar helaas was ik niet man genoeg om indruk te maken toen. Verdomme.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ben sinds enige tijd toch wel fan van Chinese en Japanse chicks...
en toen werd je wakker?quote:Op maandag 1 september 2014 11:02 schreef very het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik gemixte gevoelens heb als het aankomt op het neuken van Aziaten.
Lang niet allemaal, maar wel een groot deel van mijn Aziatische neukertjes hadden inderdaad een ontplofte mol tussen de benen
Ook zijn ze vaak een beetje te giechelig en te onzeker ofzo. Maar andere waren weer zo wild en woest dat ik bijna bang van ze werd
Ik had zelfs een keer eentje die wou dat ik over haar sushi klaarkwam en die ze daarna gewoon ging eten alsof het doodnormale sushi was (met stokjes dus)
quote:Op maandag 1 september 2014 11:02 schreef very het volgende:
Ik had zelfs een keer eentje die wou dat ik over haar sushi klaarkwam en die ze daarna gewoon ging eten alsof het doodnormale sushi was (met stokjes dus)
Nee, ik ben daarna juist gaan slapen.quote:
Jij dus blijkbaar ook.quote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik ben daarna juist gaan slapen.
Niet weten dat sommige Aziaten fucking freaky zijn
Je moet er natuurlijk wel een beetje alfa uit zien. Anime nerds hebben ze in Japan ook genoeg.quote:Op maandag 1 september 2014 04:05 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Sure .... daarom keren al die anime tards weer net zo maagd terug als dat ze er heen gingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |