Ja, ik had het gehoord. Alleen was het geen brandslangquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
weet je nog die ene keer dat ik dacht dat er brand was en ik de hele gang en personeel natspoot met de brandslang?
wat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik had het gehoord. Alleen was het geen brandslang
Je lul.quote:
Heul nie!quote:
Echt wel, er zijn beelden van gemaakt vriend.quote:
Ok, vriendinnetje... vanavond weer lepeltje-lepeltje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt wel, er zijn beelden van gemaakt vriend.
Thanks. Overdag, 's avonds lijkt me echt kut.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sterkte morgen mi mang.
Heb je overdag of 's avonds?
Overdag moet je vroeg op, da's ook kut.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thanks. Overdag, 's avonds lijkt me echt kut.
Niet echt, gewoon vakken gekozen. Maar het is gewoon c&m in principe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overdag moet je vroeg op, da's ook kut.
Heb je ook profiel eigk of niet?
Neeh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ok, vriendinnetje... vanavond weer lepeltje-lepeltje?
Laat me raden:quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon vakken gekozen. Maar het is gewoon c&m in principe.
Die laatste klopt niet, dat wordt sowieso niet gegeven volgens mij. Wiskunde c weet ik niet zeker, het heet in ieder geval rekenen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat me raden:
standaardvakken
maatschappijwetenschappen
geschiedenis
wiskunde c
Duits
muziek/drama
Rekenen is een apart vak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die laatste klopt niet, dat wordt sowieso niet gegeven volgens mij. Wiskunde c weet ik niet zeker, het heet in ieder geval rekenen.
Maatschappijwetenschappen valt daar toch gewoon onder. Maar is voor zover ik weet ook niet verplicht op de vavo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rekenen is een apart vak.
Maar bij c&m moet je toch een cultuurvak ofzo?
Volgens mij niet, maar ik weet het verder ook allemaal niet, wist in de 3e al dat ik E&M zou kiezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen valt daar toch gewoon onder. Maar is voor zover ik weet ook niet verplicht op de vavo.
Ja en vooral fucking makkelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik weet het verder ook allemaal niet, wist in de 3e al dat ik E&M zou kiezen.
Mw is wel interessant trouwens.
Heb al eerder vavo gedaan hè.quote:
Zelfde reden als de andere keren hè, ongemotiveerd.quote:
Maar nu gaat het wel goed komen, toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfde reden als de andere keren hè, ongemotiveerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |