Mooie plaatjes...quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef Adrie072 het volgende:
In Finland ook bakken met witsel!
[ afbeelding ]
http://77.222.181.11:8080(...)pg/video.mjpg&size=1
Lapland ga ik nog een keer heen. En dan tijdens het hoogtepunt van de winter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:04 schreef Spanky78 het volgende:
Heerlijk een beetje winter. Ik houd wel van de seizoenen. Sneeuw vind ik heerlijk, maar een goede zomer ook. Helaas even geen Lapland voor mij. Maar ik ga zeker komende jaren rond kerst weer eens het hoge noorden in.
Is heel mooi, kamperen daar is helemaal gaaf in de winter. Met een sleetje the middle of nowhere in. Geweldig. En koud... toen ik er was was het in de nachten -25... dus wel goed voorbereiden en zorgen dat je schoenen hebt die je de volgende dag weer aan kan trekken (dus geen slappe zooi die kan bevriezen).quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Lapland ga ik nog een keer heen. En dan tijdens het hoogtepunt van de winter.
Nou de berichten zijn weer eens dat het de zoveelste horror winter des doods wordt...quote:Op woensdag 26 november 2014 10:50 schreef SuperFood het volgende:
moet ik nou wel of geen winterbanden kopen dit jaar
ik haal wel een paar kilo rijst en waxinelichtjes. lijkt me beterquote:Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou de berichten zijn weer eens dat het de zoveelste horror winter des doods wordt...
Ik zou dus maar sneeuwkettingen en alles gaan halen als ik jou was
sowieso onnodig! Vind ik dan. Ik heb ze nog nooit gehad. Massahysteriequote:Op woensdag 26 november 2014 10:50 schreef SuperFood het volgende:
moet ik nou wel of geen winterbanden kopen dit jaar
hoeveel km rij je per maand?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
sowieso onnodig! Vind ik dan. Ik heb ze nog nooit gehad. Massahysterie
uiteraard. als je 5 km per week rijdt is het toch anders dan als je 1000 km per week rijdt nietwaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:12 schreef aloa het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor winter banden!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |