Het gaat hier over Europaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef dick_laurent het volgende:
Even een puur nieuwsgierige oprechte vraag aan alle sneeuw/winterliefhebbers hier:
(en ja ik geef toe, ik ben er geen, maar laat dat effe buiten beschouwing)
Waarom hopen jullie, in een plat, zwaar overbevolkt land als Nederland, op ladingen sneeuw?
A - er zijn hier geen bergen, skien of snowboarden kan je toch niet (tenzij je net bij die ene heuvel in zuid limburg woont)
B - De meeste van jullie moeten naar je werk, dus om daar te komen zal alleen maar moeilijker/meer gedoe worden met besneeuwde wegen.
Ik snap die hoop op heel veel sneeuw gewoon niet hier. No pun intended.
Ja goh... maar de sneeuwliefhebberts zitten net zo goed vurig te hopen op sneeuw in NL dusssssquote:
Dusssss laat zequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja goh... maar de sneeuwliefhebberts zitten net zo goed vurig te hopen op sneeuw in NL dusssss
Van mij wel, maar zo'n zinloze discussie over het wel of niet winter leuk vinden hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik stelde alleen uit interesse een vraag, mag dat soms niet?
A - Ik woon binnenkort in Zuid Limburgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef dick_laurent het volgende:
Even een puur nieuwsgierige oprechte vraag aan alle sneeuw/winterliefhebbers hier:
(en ja ik geef toe, ik ben er geen, maar laat dat effe buiten beschouwing)
Waarom hopen jullie, in een plat, zwaar overbevolkt land als Nederland, op ladingen sneeuw?
A - er zijn hier geen bergen, skien of snowboarden kan je toch niet (tenzij je net bij die ene heuvel in zuid limburg woont)
B - De meeste van jullie moeten naar je werk, dus om daar te komen zal alleen maar moeilijker/meer gedoe worden met besneeuwde wegen.
Ik snap die hoop op heel veel sneeuw gewoon niet hier. No pun intended.
Ah ok, in dit antwoord kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
A - Ik woon binnenkort in Zuid Limburg
B - Een winterlandschap kan je niet alleen leuk vinden om te skien of snowboarden, je kan het ook gewoon beleven. Winterlandschappen zijn prachtig. En sneewwandelingen maken is gewoon heerlijk. Het buiten zijn én het terug binnenkomen en jezelf opwarmen. Je geniet echt meer van je knusse thuis als het buiten guur weer is.
C - Ik heb een 4x4 met winderbanden.
Minder leuk, maar het hoort erbij (net zoals mensen die graag 30 graden hebben ook zweten):
- Sneeuw ruimen op de inrit.
- Sneeuw op de rijweg die tot moes vermalen bruin en vies is, opzij spat en daar weer aanvriest. Niet leuk voor voetgangers/fietsers.
- Wegen die zo gepekeld zijn dat je je hele ruitensproeierreservoir leegspuit en dan achter een vrachtwagen moet gaan hangen om zijn nog natte spray te gebruiken als ruitensproeisel
- Mensen die hun gedrag niet aanpassen.
Goed voor de gletsjers!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef aloa het volgende:
Tot 1.30 meter aan sneeuw in Oostenrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe koud is het waar de sneeuw ligt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
Ook in Bulgarije valt de eerste sneeuw. Ter vergelijking : Op dezelfde breedtegraad in het westen, wordt het vandaag 25 graden
[ afbeelding ]
De thermometer leert mij dat het exact 1 graad isquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe koud is het waar de sneeuw ligt?
Mooie plaatjes
Topquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
CrosspostjeLigt nu 30 CM
Goed voorbereid op pad
[ afbeelding ]
Want het sneeuwt in Bulgarije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A woman was found dead after going missing on Saturday as torrential rains flooded the Primorsko Municipality near the Bulgarian Black Sea city of Burgas.
Valentina Stoycheva, 38, and her husband were driving their car home on Saturday afternoon near the village of Rosen where they lived.
Flooded roads forced them to leave the vehicle and continue on foot as they could not make it in their car.
A tidal wave however made the couple slip and fall and separate, and rescuers found the woman drowned on Sunday, the head of Burgas' fire safety department Vasil Vasilev told private national channel Nova TV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |