Jep. Dat was op de Grand Prix-finale. Finale betekende top-6 olympische ranglijst en dus Spelen. Ze zakte echter door het verlies in de halve finale uit de top-6 van de ranglijst en miste directe kwalificatie voor Rio. Nu dus de enige herkansing.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:45 schreef franklop het volgende:
Was Oogink diegenen die OS al net miste door een halve finale te verliezen tijdje terug?
Neem aan dat er nog vele andere OKT's zijn op de andere continenten ook? Anders wordt het kleine groep daarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Dat was op de Grand Prix-finale. Finale betekende top-6 olympische ranglijst en dus Spelen. Ze zakte echter door het verlies in de halve finale uit de top-6 van de ranglijst en miste directe kwalificatie voor Rio. Nu dus de enige herkansing.
Klopt, dit is het Europese OKT.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat er nog vele andere OKT's zijn op de andere continenten ook? Anders wordt het kleine groep daar
Elk ander continent heeft nog 1 OKT ja, 16 deelnemers per gewichtsklasse zo uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat er nog vele andere OKT's zijn op de andere continenten ook? Anders wordt het kleine groep daar
loop ik achter? zijn toch pas net begonnen?quote:
Ja, ik bedoel dat ze haar hoge positie op de wereldranglijst al deels weggaf, waarna ze het op de Grand Prix Final weggaf en ik hoop dat ze dat nu niet nog een keer doetquote:
Ah okquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze haar hoge positie op de wereldranglijst al deels weggaf, waarna ze het op de Grand Prix Final weggaf en ik hoop dat ze dat nu niet nog een keer doet
De enige reden dat het record er niet inzit (denk ik) is doordat er "vroeger" veel meer geplaatste Nederlandse teams waren, maar qua breedte zit het echt heel goed ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef franklop het volgende:
Gaat een mega-afvaardiging worden zoVoor het gemak ga ik ervanuit dat van de Handbal/volleybal en waterpolo vrouwen er 2 wel de OS redden. En dan zijn de voetbalvrouwen ook nog niet kansloos
Dacht dat TA eerder had gezegd dat we juist wel de grootste afvaardiging zouden moeten kunnen halen, ondanks de mindere teamsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden dat het record er niet inzit (denk ik) is doordat er "vroeger" veel meer geplaatste Nederlandse teams waren, maar qua breedte zit het echt heel goed ja.
Ja, vroeger waren honkbal en softbal vaste waardes. Maar doordat die sporten zijn geschrapt mis je een hoop.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden dat het record er niet inzit (denk ik) is doordat er "vroeger" veel meer geplaatste Nederlandse teams waren, maar qua breedte zit het echt heel goed ja.
Ik ben mijn bestand weer aan het updaten. Dan kunnen we zien waar het ongeveer op uit gaat draaien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat TA eerder had gezegd dat we juist wel de grootste afvaardiging zouden moeten kunnen halen, ondanks de mindere teams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |