SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Twente - Fey kan bijna alleen maar gelijk worden als je naar die teams kijkt..En Twente kan sowieso niet winnen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bohtwitter:skysports_bryan twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:19:56We're told Southampton have made ¤15m (£11.8m) bid for Salzburg's Sadio Mane. More on @SkySportsNewsHQ reageer retweet
even nog een keer![]()
De held van Salzburgquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
bohtwitter:skysports_bryan twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:19:56We're told Southampton have made ¤15m (£11.8m) bid for Salzburg's Sadio Mane. More on @SkySportsNewsHQ reageer retweet
even nog een keer
Vond die Kampl beter trouwens![]()
zou jij nu nog echt thuis blijven om ajax wedstrijden te kijken dan? Laten hun supporters wel in de steek zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Twente - Fey kan bijna alleen maar gelijk worden als je naar die teams kijkt..En Twente kan sowieso niet winnengeld zat
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tja, ik kan niet zeggen dat ik nog graag naar dit Ajax kijk. Leuk hoor, al die titels, maar de leuke wedstrijden afgelopen jaren zijn op 1 hand te tellen. Gaat echt nergens over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou jij nu nog echt thuis blijven om ajax wedstrijden te kijken dan? Laten hun supporters wel in de steek zogeld zat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)undert_online__.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet zeggen dat ik nog graag naar dit Ajax kijk. Leuk hoor, al die titels, maar de leuke wedstrijden afgelopen jaren zijn op 1 hand te tellen. Gaat echt nergens over.
Gelukkig is deze baas er altijd nog.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wtfquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)undert_online__.html
Gelukkig is deze baas er altijd nog.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vermeer --> Feyenoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goeden stats die Lopez.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Napoli voor 5 miljoen.. dat is wel wat anders dan de grote namen waar ze aan gelinked werden voor het middenveld
Adryan (ooit een hele goede Brasilver) naar Leeds United.![]()
Laat ze dat hele voorhoede maar halen dan. Kevin Kampl + Sadio Manequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
even nog een keer
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja hoor lijkt me echt sterk dat Ajax hem naar Feyenoord laat gaanquote:
En dat hij naar Feyenoord wil![]()
ahahaha wattwitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:39:38Volgens De Boer is de overgang van Vermeer zo goed als rond, zo laat hij weten tegenover Fox Sports #ajax reageer retweet
![]()
Frank de Boer zegt net dat het zo goed als rond is hoor..quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hoor lijkt me echt sterk dat Ajax hem naar Feyenoord laat gaan
En dat hij naar Feyenoord wil
dikke kankertrolls dat hele AjaxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Simon is er als de kippen bijtwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:40:38Feyenoord wil Vermeer halen, #Ajax zet bij vertrek in op Diederik Boer als vervanger reageer retweet
![]()
Lekker op de voorlaatste dag van de transferperiode de grootste rivaal sterker maken. ECHT EEN TOPPER BEN JIJ OVERMARS.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik gun Vermeer het beste, maar waarom nou weer naar Feyenoord man, flikker toch op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat shirt van Feyenoord.
ook zoiets wat bij Feyenoord donderdagavond ineens besloten is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk voor Hahn ook
Mooie dag verderDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk voor Hahn ook
Mooie dag verder
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hahn kunnen ze dan nog snel verhuren aan Excelsior, die zoeken een keeper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk voor Hahn ook
Mooie dag verderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toornstra loopt al warm jongens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Excelsior heeft een bazenkeeper die vrijdag speeldequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hahn kunnen ze dan nog snel verhuren aan Excelsior, die zoeken een keeper.vorig jaar speelde hij nog bij mijn oude club in het eerste
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef wieisboos het volgende:
Jammer dat hij niet meer in dit topic post, wat een gemis
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar wel een voordeel. Diederik Boer krijgt minder salaris dan Vermeer dus het geldpakhuis van Marc Netto wordt weer een stukje groter.![]()
Heeft Feyenoord eigenlijk wel een scoutingsnetwerk? We halen alleen maar troep of oude troep uit de Eredivisie, maar nooit een keer een talentvolle speler uit het buitenland.
Vermeer naar Feyenoord. Jezus fucking Christus, net als je dacht dat die gifbeker op was blijken er nog flinke slokken in te zitten met Rutten en het aankoopbeleid van van Yellow
![]()
Zwolle zal hier ook blij mee zijn. Die vragen dan natuurlijk weer, in verhouding, veel teveel geld voor Boer. En terecht. Ga je er amper op vooruit en maak je intussen Feyenoord sterker. En je stuurt een zelf opgeleide speler naar Roffaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar wel een voordeel. Diederik Boer krijgt minder salaris dan Vermeer dus het geldpakhuis van Marc Netto wordt weer een stukje groter.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf is dit ineens voor vreemd nieuws.![]()
had liever gewoon Hahn daar gezien...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Racistquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wtf is dit ineens voor vreemd nieuws.![]()
had liever gewoon Hahn daar gezien...
Heeft hij ook een Turks paspoort ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens media in Zwitserland.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit vind ik altijd zulke domme posts. Overmars toespreken, alsof hij hier elke dag mee zit te lezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker op de voorlaatste dag van de transferperiode de grootste rivaal sterker maken. ECHT EEN TOPPER BEN JIJ OVERMARS.![]()
![]()
![]()
Niet weten dat Overmars meeleestquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke domme posts. Overmars toespreken, alsof hij hier elke dag mee zit te lezen
Nee, heeft volgens mij verder ook geen Turkse roots. Gokhan Inler die ook bij Napoli zit heeft dat wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een Turks paspoort ofzo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke domme posts. Overmars toespreken, alsof hij hier elke dag mee zit te lezen![]()
![]()
Ik ga zo verhaal halen bij de directie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie liever keepers met een paardenstaart.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga Jeroen Verhoeven bellen of hij de spelersbus kan tegenhouden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga zo verhaal halen bij de directie.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Kikker op vakantie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga zo verhaal halen bij de directie.![]()
oh het zijn Albanezen uit Macedonië zie ik. En dus spelend voor Zwitserlandquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij verder ook geen Turkse roots. Gokhan Inler die ook bij Napoli zit heeft dat wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik ga Jeroen Verhoeven bellen of hij de spelersbus kan tegenhouden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee joh, ik laat mijn kikker niet alleen op vakantie gaan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Boy him nooow!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vermeer verkocht aan Feyenoord, Siegheilsson contract verlenging gegeven, Blind verkocht, geen vervangers gehaald en een pakhuis gebouwd waar hij dagelijks in het geld zwemt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door Noxin, zondag 31 augustus 2014 16:50quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer verkocht aan Feyenoord, Siegheilsson contract verlenging gegeven, Blind verkocht, geen vervangers gehaald en een pakhuis gebouwd waar hij dagelijks in het geld zwemt.
Eigen vermogen na de transfer van Vermeer inmiddels 116 miljoen euro! Volgende week opent Ajax het "Ajax Geldpakhuis", gesponserd door Disney, waar je als een ware Dagobert Duck een duik kan nemen in alle miljoenen! (want verder wordt er toch niks mee gedaan)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Leuk voor Hahn inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer verkocht aan Feyenoord, Siegheilsson contract verlenging gegeven, Blind verkocht, geen vervangers gehaald en een pakhuis gebouwd waar hij dagelijks in het geld zwemt.![]()
dat ben ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Door Noxin, zondag 31 augustus 2014 16:50
Eigen vermogen na de transfer van Vermeer inmiddels 116 miljoen euro! Volgende week opent Ajax het "Ajax Geldpakhuis", gesponserd door Disney, waar je als een ware Dagobert Duck een duik kan nemen in alle miljoenen! (want verder wordt er toch niks mee gedaan)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I know, maar vond de comment wel passendquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wij zijn ajax wij zijn de rijksteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, is min of meer hetzelfde als wat ik zeiquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
I know, maar vond de comment wel passend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ken neth voor het einde van de transferwindowquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het uitlekken van die transfer voor Feyenoord speelt is dan nog wel een leuke trolololtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:55:42Keeper #Ajax Kenneth Vermeer 4 jaar naar #Feyenoord. Rotterdammer wilden het stilhouden omdat Erwin Mulder nog moest keepen. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ken neth voor het einde van de transferwindow
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
twitter:MilanMilanoo twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:04:57"Laten we Viergever alvast halen voor als Moisander vertrekt" *Moisander blijft, Blind vertrekt* "Oh haha grapje Viergever is gehaald als 6" reageer retweet
![]()
![]()
Vermeer gaat genoeg cadeautjes uitdelen ja. Dat is het masterplan. Gewoon veel blunderen om Feyenoord te saboteren. Verhuur aan PSV was eigenlijk het plan, maar die trapten er niet in omdat ze Jeroen Sweet hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:04 schreef Kiid het volgende:
Sinterklaas feest gaat wel een stuk leuker worden nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha ik heb net gegeten yoloquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij Ajax werd hij halverwege vorig seizoen nog gepasseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Heeft feyenoord straks opeens de minst gepasseerde keeper van de eredivisie, haha
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Denk niet dat je een speler moet sturen om Feyenoord te saborteren. We hebben er al 1 als trainer die de boel saboteert en een TD waar ik mijzelf bij afvraag hoe hij zijn salaris durft goed te pratenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer gaat genoeg cadeautjes uitdelen ja. Dat is het masterplan. Gewoon veel blunderen om Feyenoord te saboteren. Verhuur aan PSV was eigenlijk het plan, maar die trapten er niet in omdat ze Jeroen Sweet hebben.![]()
True that. PSV is al kampioen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat je een speler moet sturen om Feyenoord te saborteren. We hebben er al 1 als trainer die de boel saboteert en een TD waar ik mijzelf bij afvraag hoe hij zijn salaris durft goed te pratenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond De Winter altijd wel goed, jammer dat hij nooit een fatsoenlijke kans heeft gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoopte op vermeer als vervanger van esteban. En dat zegt vooral iets over estebanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:12:58#Feyenoord maakt 750.000 euro over naar #Ajax als Kenneth Vermeer morgen vroeg door de medische keuring komt reageer retweet
Nog korting ook, teringquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef gazhims3lv het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:12:58#Feyenoord maakt 750.000 euro over naar #Ajax als Kenneth Vermeer morgen vroeg door de medische keuring komt reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vermeerquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
Sif di natale of tots cerci als wide-cam?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Onder de streep is hij nog beter dan 95% van de keepers in Holland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef Kiid het volgende:
750.000 voor een grabbelaar, ik vind het nogal wat![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:16:42Ongunstig voorteken voor #Feyenoord . Kenneth Vermeer won nog nooit in De Kuip. reageer retweet
![]()
-A Song of Ice and Fire-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |