Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar niet iedereen gebruikt meer dan 10 jaar mail.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:05 schreef Hoplahopla het volgende:
Lol. Dat mensen nog steeds het onderscheid niet kennen is best sneu.
Bij mij is er ook alleen een "aan"-vakje op m'n mobiel te zien, als ik dan op de menuknop druk, komen er meer optie's. Lijkt me toch niet zo heel ingewikkeld. Maar als je dan al de CC knop weet te vinden, moet de BCC knop niet zo heel moeilijk zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar niet iedereen gebruikt meer dan 10 jaar mail.
Tevens zie ik op mijn telefoon alleen een 'aan'-vak
Dat heb ik ook, alleen voor de cursus leek het me logischer om "jan@klaasen.nl" op te geven dan "janjantje94@hotmail.nl" of "geheimelurker16@manga.com"quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef trigt013 het volgende:
Waarom maak je zelf geen trash mail, een prive mail en een werk mail aan?
Het domein wordt door iemand anders beheerd inclusief de mailserver. Heb wel een aantal sites die ik zelf beheer, maar die zijn ook niet geheel professioneel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Sauslepel het volgende:
Je eigen domein hebben. Dan kun je gewoon cursus@<domein>.nl. Dan weet je ook altijd waar de spam vandaan komt en is het redelijk makkelijk te blokkeren.
Dat is toch zo'n thuisstudie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:20 schreef Unites het volgende:
Je gaat naar een autistenvereniging om de cursus 'Help, hoe kom ik van mijn zolder kamer af?' te volgen? Veel succes!
Nee, want anders heeft het geen zin hequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n thuisstudie?
Maar als het geen thuisstudie is.... hoe komen ze dan op de cursus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, want anders heeft het geen zin he
Ze worden door de vereniging opgehaald met de dierenambulance.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar als het geen thuisstudie is.... hoe komen ze dan op de cursus?
Dan kan je toch ook al antwoord geven op de vraag die de titel van de cursus vormt? "Met de dierenambulance". Wat is dan nog het nut van een verdere cursus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze worden door de vereniging opgehaald met de dierenambulance.
Sociaal worden en ontdekken hoe mooi de wereld is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook al antwoord geven op de vraag die de titel van de cursus vormt? "Met de dierenambulance". Wat is dan nog het nut van een verdere cursus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |