SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad niet veel uit zolang je de beste van Nederland bent en een enorme reserve hebt.
Nee ik verlang echt weer enorm terug naar de tijd van Jol en Van den Boogquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe veel ze ook verkopen ze eindigen alsnog boven Feyenoord.
Kan je zelf niet bedenken wat je aan een vermogen van 115 miljoen hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
Ik denk dat het voor zowel Ajax als de hele Eredivisie goed is als ze een keer bij lange na geen kampioen worden dit seizoen.
Nee joh, gekkie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het voor zowel Ajax als de hele Eredivisie goed is als ze een keer bij lange na geen kampioen worden dit seizoen.
In sportief opzicht niet nee. Althans, ze doen er geen fuck mee. Sparen tot je Ajax van de beurs kunt halen of je stadion kunt kopen ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je zelf niet bedenken wat je aan een vermogen van 115 miljoen hebt?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
Onder Jol was het voetbal tenminste nog wel om aan te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee ik verlang echt weer enorm terug naar de tijd van Jol en Van den Boog
GOALbeinn sigTORssonquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haters die anti-Sigthorsson zijn zijn gewoon jaloers.
o geluid niet aan staan luister muziekjequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zei haisselbank zojuist? Kon het even niet volgen.
Ik zit even in een bar, dus ik ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o geluid niet aan staan luister muziekje
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
MIJN HELE LEVE LANG SPRING IK VOOR AJAKS AMSTERDAM
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je dan.
Krijg je best vermoeide benen vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je dan.
Dat is niet verkeerd. Juist dat vervelende simplistische om al je geld neer te tellen voor de 3 beste aanvallers van de eredivisie (suarez, el hamdaoui en sulejmani) om dan alsnog geen kampioen te worden en in geldproblemen te komen was wat erger.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
OEHquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
TIFOSI AMSTERDAM
IS VOOR NIEMAND BANG
OVERAL TE ZIEN
BOYS VAK410
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |