Ja daar heb je gelijk in, alleen wil zij wel continu appen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
Helemaal niet erg toch? Heb je elkaar des te meer vertellen als je samen bent en is het contact ook leuker dan
Gewoon aankaarten, misschien vindt ze het niet erg als jij aangeeft waarom je niet zoveel behoefte hebt aan continu appen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Brokensilence94 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, alleen wil zij wel continu appen.
En ik vindt het lullig om te zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb,
Begrijpelijk en je hebt een punt, maar dit is ook een generatiedingetje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef JasVerstoppen het volgende:
Dat appen gezien word als een serieuze vorm van communiceren, dat snap ik niet. Maar misschien ben ik niet intelligent genoeg om dat te begrijpen. Ik app ook nooit met m'n vrouw. Ik hou er niet van om via telefoon of wat dan ook te praten met elkaar. Gewoon één op één in elkaars bijzijn dat bevalt me beter. Dan kun je elkaar ook aankijken.
Tsja of jij vindt het niets of zij, bespreek het, zeg dat dat niet door haar komt maar dat jij ook zo bij vrienden bent en probeer er een betere balans in te vinden hopelijk eentje die jullie beiden fijn vinden. Ik snap het wel hoor, ik zou continue whatsapp contact ook niet trekken plus het zou me mijn baan kostenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Brokensilence94 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, alleen wil zij wel continu appen.
En ik vindt het lullig om te zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb,
quote:Op maandag 1 september 2014 05:24 schreef Mishu het volgende:
Benadruk vooral dat je haar wel wauw vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |