abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144022629
Hallo fokkers!
Ik zit met een soort van mixed feeling en zou graag jullie mening horen,
Ik heb sinds kort weer een vriendin, alleen ik merk dat ik niet zo veel behoefte heb aan whatsapp contact bijvoorbeeld. Ik vind haar ontzettend leuk en ben ook trots dat ze mijn vriendin is, alleen ik ben nooit echt verliefd in het begin dat groeit in een relatie bij me.
Alleen ik merk dat ik gewoon geen zin heb om steeds met haar te appen en te bellen, overigens niet alleen bij haar ook bij vrienden. Soms zet ik bewust even m'n mobiel helemaal uit, is dat raar of hebben jullie dat ook? Ik zit er best mee omdat ik zoiets heb van in het begin van een relatie zou je toch juist veel contact met elkaar willen hebben? maar ik heb liever gewoon tijd voor mezelf zonder telkens de app en bellen enzo. Overigens als ik haar weer zie dan is het wauw gevoel wel meteen aanwezig en ik denk wel veel aan haar, dus ik weet dat ik haar leuk vind.
Ik zou graag jullie mening willen horen,
pi_144022996
Je hebt groot gelijk. Dat hele whatsapp is een uit de hand gelopen onzin. Tijdverspilling!
pi_144023392
Helemaal niet erg toch? Heb je elkaar des te meer vertellen als je samen bent en is het contact ook leuker dan :)
Live for now, forget forever
pi_144023575
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
Helemaal niet erg toch? Heb je elkaar des te meer vertellen als je samen bent en is het contact ook leuker dan :)
Ja daar heb je gelijk in, alleen wil zij wel continu appen.
En ik vindt het lullig om te zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb,
pi_144023708
Dat appen gezien word als een serieuze vorm van communiceren, dat snap ik niet. Maar misschien ben ik niet intelligent genoeg om dat te begrijpen. Ik app ook nooit met m'n vrouw. Ik hou er niet van om via telefoon of wat dan ook te praten met elkaar. Gewoon één op één in elkaars bijzijn dat bevalt me beter. Dan kun je elkaar ook aankijken.
pi_144023748
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Brokensilence94 het volgende:

[..]

Gewoon aankaarten, misschien vindt ze het niet erg als jij aangeeft waarom je niet zoveel behoefte hebt aan continu appen.
Live for now, forget forever
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:31:20 #7
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_144023819
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef JasVerstoppen het volgende:
Dat appen gezien word als een serieuze vorm van communiceren, dat snap ik niet. Maar misschien ben ik niet intelligent genoeg om dat te begrijpen. Ik app ook nooit met m'n vrouw. Ik hou er niet van om via telefoon of wat dan ook te praten met elkaar. Gewoon één op één in elkaars bijzijn dat bevalt me beter. Dan kun je elkaar ook aankijken.
Begrijpelijk en je hebt een punt, maar dit is ook een generatiedingetje.
  maandag 1 september 2014 @ 05:24:21 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_144052078
Benadruk vooral dat je haar wel wauw vind.
  maandag 1 september 2014 @ 09:15:39 #9
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_144053166
Je kunt toch gewoon zeggen dat je niet iemand bent die veel wil appen? Als dat al niet mag, dan heb je nog een lange weg te gaan.

En dat je niet constant op je mobiel wil zitten, is heel normaal.

Maar je hoeft het niet heel hard te zeggen, je geeft gewoon maximaal elke twee uur antwoord.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_144053403
Je kan rustig melden dat je af en toe gewoon lekker zonder mobiel wilt zitten en je eigen ding wilt doen, en dat je haar liever persoonlijk ziet en het dan over alles en nog wat wilt hebben.

Je kan trouwens ook best eens in de zoveel tijd even reageren, je hoeft niet met je mobiel in je handen geplakt te zitten.
Waz met jou!
  maandag 1 september 2014 @ 09:42:43 #11
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144053569
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Brokensilence94 het volgende:

[..]

Tsja of jij vindt het niets of zij, bespreek het, zeg dat dat niet door haar komt maar dat jij ook zo bij vrienden bent en probeer er een betere balans in te vinden hopelijk eentje die jullie beiden fijn vinden. Ik snap het wel hoor, ik zou continue whatsapp contact ook niet trekken plus het zou me mijn baan kosten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144064660
Aangeven dat jij soms tijd voor jezelf nodig bent en je moet jezelf ook eventjes afvragen of je haar gewoon niet vervelend vind, je moet er van uitgaan (dat doe ik dan) dat als je met iemand een relatie hebt dat je met haar toch wel dingen wilt zoals trouwen etc (misschien wat hoog gezocht).
Maar als jij je nu al "irriteert" aan haar gedrag is het wel questionable.
pi_144065975
Dat is juist normaal. Je moet minder telefoneren, meer omgaan met haar en je vrienden in het echt. Ik was vroeger ook verslaafd aan dat telefoongedoe maar ik merk dat whatsapp, Facebook enz... gewoon een rage is die je leven kan verpesten als het uit de hand loopt. Later komt er weer iets anders...dom gedoe. Misschien als ik oud word dat ik dan levenlozen ga. Zeg haar dat je whatsapp haat en liever met haar in het echt wilt socializeren. Werkte voor mij nadat wekenlang iedereen "wdj wdj" appte. Whatsapp moet met jou leven niet jij met whatsapp.
pi_144071857
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 05:24 schreef Mishu het volgende:
Benadruk vooral dat je haar wel wauw vind.
^O^ Juist

En dan komt het volgens mij wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')