Ik vond het wel een goede aankoop, juist omdat het geen diepe spits is. Terugtrekken, veel lopen met de bal, heeft zelf een redelijke pass in zijn benen. Zou goed moeten samenwerken met Depayquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, als ik naar zijn tijd bij Twente kijk tenminste. Maar ik denk dat hij ook niet bij PSV past en niet de spits is die PSV nodig heeft. Verwacht te weinig rendement omdat hij zelf te beperkt is en de aanvoer nog altijd te min is.
Ik bedoelde. Was dat vandaag? Doelend op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke passie en strijd?
Als je niet blij mag zijn met deze seizoensstart, wanneer dan wel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't get a big dick. Dit houden ze niet vol met deze stijl van voetballen.
Blij zijn mag zeker welquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Als je niet blij mag zijn met deze seizoensstart, wanneer dan wel?
Tuurlijk, maar ik heb wel veel meer zin in de rest van het seizoen dan ik had in de seizoensstart.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blij zijn mag zeker welmaar wel met voetjes op de vloer blijven graag.
Denk dat dat bij de gemiddelde PSV'er wel goed zit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blij zijn mag zeker welmaar wel met voetjes op de vloer blijven graag.
Wijnaldum praat zelfs verstandiger dan vorig seizoen. Deze wedstrijd net als veel van zijn kornuiten niet in goede doen echter. Ik zag pas na een kwartier dat hij op het veld stondquote:Wijnaldum: 'Vitesse had betere van het spel'
31 augustus 2014
Georginio Wijnaldum was na afloop gematigd tevreden over de zege van PSV. 'Het was een zege op karakter. Vitesse had het betere van het spel, zeker in de eerste helft. Maar desondanks hebben we niet echt kansen weggegeven,' zo liet hij weten voor de camera van Fox Sports.
PSV had in eigen huis slechts 40% balbezit. 'Of dat het nieuwe PSV is? Dat hoop ik niet. Dat was de laatste twee wedstrijden toevallig zo, maar ik hoop niet dat het zo blijft. Natuurlijk zat er vermoeidheid in de ploeg. Maar dat lag ook aan Vitesse. Zij speelden heel goed positiespel, waardoor we veel moesten lopen. Wij zetten niet goed druk en dan moet je meters maken.'
Nee...gewoon neequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Tyron het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met het kampioenschap.
bedankt Tyronquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Tyron het volgende:
Beetje vroeg he. PEC is er ook nog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Tyron het volgende:
Duurt nog even,áls we al kampioen worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Tyron het volgende:
Die hebben verloren van NAC.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Beetje vroeg he. PEC is er ook nog.
Volgens Mertens was de kampioenswedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Oh verdomme was dus gewoon de kampioenswedstrijd tegen vitesse.
Vandaag makkelijk de 0 gehouden. Niet mwer nodig dusquote:
Volgende wedstrijd ofniet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Beetje vroeg he. PEC is er ook nog.
Condoleance met de degradatie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Tyron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |