Nou die kat is nogal bang. Dus dit zit nu vernamelijk achter de bank verstopt. En mijn laptop stond bij de bank.quote:
Als je dit nou had gefilmd en op youtube geplaatst had je ruim een nieuwe tv kunnen terugverdienenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou die kat is nogal bang. Dus dit zit nu vernamelijk achter de bank verstopt. En mijn laptop stond bij de bank.
Opeens schrikt die kat ergens van, geen idee waar van en wilt hard wegrennen alleen ze komt vast te zitten in mijn muis.Omdat ze vast zit begint ze allemaal rare sprongen te maken en trekt ondertussen mijn laptop van de bank af. (gelukkig niet kapot
) En door de sprong komt ze alleen maar meer vast te zitten. Waardoor ze nog harder gaat springen en tegen mijn statief aan komt met mijn camera er op. Waardoor mijn statief omvalt met de camera tegen mijn tv aan.
Camera en laptop alle 2 nog heel. Tv dus kapot.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:48 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Als je dit nou had gefilmd en op youtube geplaatst had je ruim een nieuwe tv kunnen terugverdienen
Kat stoot statief om. Met fotos van het deukje in mijn lens en fotos van de kapotte tv lijkt me redelijk geloofwaardig.quote:
Klinkt een beetje alsof je alles op scherp zet, en vervolgens wacht op een domino-effect...quote:
Dankje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Wespensteek het volgende:
Het is afhankelijk van de verzekeraar:
http://weblog.independer.(...)n/schade-huisdieren/
Ja, een soort Rube Goldberg-machinequote:Klinkt een beetje alsof je alles op scherp zet, en vervolgens wacht op een domino-effect...
Ik moet er op voorbedacht zijn dat een kat vast komt te zitten in een draad van een muis?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Gia het volgende:
Twee katten in huis waar overal apparatuur staat die om kan vallen!
Met katten, honden of kinderen in huis moet je hier wel op voorbedacht zijn, vind ik.
Maar goed, ik zou voor haar aansprakelijkheidsverzekering gaan.
Een maand lang. Nee dat is geen optie. Dan sta ik elke dag in de file en kost het nogal veel benzine.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef computergirl het volgende:
Om verdere schade door bange kat in het nauw te beperken: kunnen katten niet beter in huis van zus blijven en dat je daar tijdelijk gaat zitten?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Gia het volgende:
Twee katten in huis waar overal apparatuur staat die om kan vallen!
Met katten, honden of kinderen in huis moet je hier wel op voorbedacht zijn, vind ik.
Maar goed, ik zou voor haar aansprakelijkheidsverzekering gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |