quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uitleg?
Wat zie ik hier precies?
Peshmerga blijkbaar volgens die gast.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wie heeft dat nu in handen dan? ISIS??
Hmm, slechte zaak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Peshmerga blijkbaar volgens die gast.
--
Irakese leger had er iig 4 besteld.
Ja echt hequote:
Ja man lekker salafisten verdelgen met thermobarisch geschut, ik vind het wel prachtig eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat soort groepen met zulk zwaar geschut...
Naaaahhhh mann
Inderdaad, de luchtaanvallen van het Iraakse leger waren ook zo lekker effectief.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja man lekker salafisten verdelgen met thermobarisch geschut, ik vind het wel prachtig eigenlijk.
Zoals Baas Bashar ook zegt, soms moet je kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, de luchtaanvallen van het Iraakse leger waren ook zo lekker effectief.
Alleen maar doden aan salafistische kant, totaal geen burgerdoden....
Ohnee, wacht..
Het Iraakse leger kiest niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals Baas Bashar ook zegt, soms moet je kiezen tussen twee kwaden.
Nee. Alleen als er geen andere mogelijkheden zijn. Zo is het bombarderen van ISIS belangrijker dan het voorkomen van enkele burgerslachtoffers omdat je weet dat als ISIS sterk blijft zij massamoord zullen plegen tegen nog veel meer mensen.quote:
Het Iraakse leger heeft meer burgerslachtoffers gemaakt dan ISIS doden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als er geen andere mogelijkheden zijn. Zo is het bombarderen van ISIS belangrijker dan het voorkomen van enkele burgerslachtoffers omdat je weet dat als ISIS sterk blijft zij massamoord zullen plegen tegen nog veel meer mensen.
Er word hard aan gewerkt om die achterstand in the halen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het Iraakse leger heeft meer burgerslachtoffers gemaakt dan ISIS doden.
Vind je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er word hard aan gewerkt om die achterstand in the halen.
Bron ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk doen wij dat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Knipoogje het volgende:
Het is IS, niet ISIS. Tjeez, alleen Nederland noemt het nog ISIS volgens mij.
omdat we in Nederland al een woord IS hebben, anders krijg je is isquote:
quote:
Massa executies niet gezien?quote:
Staan wel wat dubieuze dingen in hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)staat-radicaliseren/
Wel belangrijk om dit goed te beseffen.
Nee hoor, de sjiitische milities doen ook gewoon aan misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Staan wel wat dubieuze dingen in hoor.
Valt wel mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, de sjiitische milities doen ook gewoon aan misdaden tegen de menselijkheid.
Denken dat ISIS het enige kwaad is is erg onnozel.
Dat is wel het ergste nieuws van de dagquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Knipoogje het volgende:
Het is IS, niet ISIS. Tjeez, alleen Nederland noemt het nog ISIS volgens mij.
Zij zijn niet echt te vergelijken met andere groepen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ISIS het enige kwaad is? klopt ja.
Ik vergelijk ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zij zijn niet echt te vergelijken met andere groepen.
Daar had ik het ook over, ik denk dat je me niet goed begrepen hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS voert ook massa executies uit.
Wat een lullig dingquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef vigen98 het volgende:
[ [url=[quote]Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Geef eens een keer een bron voor al die onzinuitspraken van jequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
twitter:
nice!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef Montana_ir het volgende:
Leger Irak trekt Noordelijke stad Amerli binnen
Gepubliceerd: Zon 31 aug 2014
Iraakse militairen zijn zondag de Noord-Iraakse stad Amerli binnengetrokken. Ze worden gesteund door sjiitische milities. Amerli is al langer dan twee maanden in handen van Islamitische Staat (IS voorheen ISIS).
http://mobiel.nu.nl/buite(...)d-amerli-binnen.html
Oh, nu snap ik je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over, ik denk dat je me niet goed begrepen hebt.
quote:Duitsland levert raketten aan Koerden in Noord-Irak
Duitsland levert antitankraketten en machinegeweren aan de Koerden in Noord-Irak. Die moeten op die manier worden gesteund in hun strijd tegen Islamitische Staat (IS).
Dit heeft het kernkabinet onder leiding van bondskanselier Angela Merkel zondagavond besloten.
Wapenleveranties aan oorlogsgebieden zijn in Duitsland hevig omstreden, mede vanwege het verleden van de Tweede Wereldoorlog die 75 jaar geleden begon.
Voorstanders wijzen erop dat het bij de strijd tegen IS om een uitzonderlijke situatie gaat.
Door: ANP
Waarom dat niet geven aan sjiitische milities.quote:
Die zijn al vrij goed uitgerust, de Peshmerga (nog) niet. En aan milities geven ze sowieso niets, dan geven ze zoiets aan het Iraakse leger.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dat niet geven aan sjiitische milities.
Koerden willen voornamelijk hun eigen gebieden beschermen.
Wapens geven aan de Peshmerga slaat nergens op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die zijn al vrij goed uitgerust, de Peshmerga (nog) niet. En aan milities geven ze sowieso niets, dan geven ze zoiets aan het Iraakse leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |