SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
![]()
baasziekte moeite gedaan die gast om al die clips te verzamelen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Daar gaan we regelmatig de fout in. Mensen die leuk zijn om te pesten worden altijd weggepest. Blijven wij met lege handen over.quote:![]()
Met uitzondering op Maver. Die blijft terugkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar gaan we regelmatig de fout in. Mensen die leuk zijn om te pesten worden altijd weggepest. Blijven wij met lege handen over.![]()
Al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met uitzondering op Maver. Die blijft terugkomen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gezien.![]()
![]()
Die komt echt wel terug marc my wordsquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon weg gegaan zonder afscheid te nemen. Asociaal gedrag weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die komt echt wel terug marc my words![]()
![]()
Mogguh! Middag
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hoeveel uitblinkers heeft Ajax nu met het vertrek van Blind?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stuk of 25.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoeveel uitblinkers heeft Ajax nu met het vertrek van Blind?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
El Ghazi maar die wordt toch na 10 minuten gewisseld door de Boer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoeveel uitblinkers heeft Ajax nu met het vertrek van Blind?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Scherpquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoeveel uitblinkers heeft Ajax nu met het vertrek van Blind?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hahaha, van Revontulet gewonnen met 5-4 en de winnende goal sweaty gescoordStuurde hij natuurlijk kankerhont via de app
![]()
![]()
Moest er af vorige week he..lag niet aan De Boerquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
El Ghazi maar die wordt toch na 10 minuten gewisseld door de Boer.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
where is hij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha, van Revontulet gewonnen met 5-4 en de winnende goal sweaty gescoordStuurde hij natuurlijk kankerhont via de app
![]()
Zoiets kan alleen maar tegenvallen omdat de vakantie magie er niet meer is. Maar als je het niet doet, blijf je je eeuwig afvragen hoe het had kunnen zijn. Doen dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Na thuiskomst daten met een vakantiescharrel. Go or no go?![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Na thuiskomst daten met een vakantiescharrel. Go or no go?
KlereKind Maver.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Permban ivm euthanasie toewensen aan Maver.
Memphis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jesusquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Permban ivm euthanasie toewensen aan Maver.![]()
![]()
Best wel een kut wedstrijd, maar de laatste minuten werd het plots leuk toen Narsingh en Depay van positie wisselden.
Misschien maar beter dat die bal van Depay er niet in ging, anders was die in de rust nog weggekocht![]()
![]()
Leuk katten van je zus een maandje op bezoek hebben. Die dan na 1 dag ergens van schrikt, weg rent. Verstrikt raakt in de muis van mijn laptop, allemaal rare sprongen gaat maken om los te komen. Daardoor je laptop op de grond gooit. Tegen je statief aan te springen waardoor die omvalt met je camera er op tegen je tv aan....
Gelukkig alleen de tv kapot.Nu dus opzoek naar een nieuwe tv. Iemand tips?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is dan ook een mooie gamequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
mooi stukje over de metro heb je geschreven!![]()
![]()
Rekening sturen naar je zus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef over_hedge het volgende:
Leuk katten van je zus een maandje op bezoek hebben. Die dan na 1 dag ergens van schrikt, weg rent. Verstrikt raakt in de muis van mijn laptop, allemaal rare sprongen gaat maken om los te komen. Daardoor je laptop op de grond gooit. Tegen je statief aan te springen waardoor die omvalt met je camera er op tegen je tv aan....
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Sony als je een gamer bent, vaak de laagste input lag'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja dat gedeelte komt wel goed. Hebben ze een verzekering voor. Vind meer het deel dat ik nu ff geen tv heb kut dus snel opzoek naar een nieuwe.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat wil je betalen en hoe groot moet die zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte komt wel goed. Hebben ze een verzekering voor. Vind meer het deel dat ik nu ff geen tv heb kut dus snel opzoek naar een nieuwe.Wel handig om te weten.
Heb tot nu toe 2x succesvol besteld bij Plasma-discounter.nlOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Minstens 40 inc. Liefste net iets groter. denk rond de 500 a 600 euro.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat wil je betalen en hoe groot moet die zijn.Wel handig om te weten.
Heb tot nu toe 2x succesvol besteld bij Plasma-discounter.nl
Ik heb nu (kapot dus) http://www.bol.com/nl/p/s(...)tv/9000000012198228/ deze. die had ik toen in een aan bieding voor 330 euro
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Klinkt wel logisch ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen maar tegenvallen omdat de vakantie magie er niet meer is. Maar als je het niet doet, blijf je je eeuwig afvragen hoe het had kunnen zijn. Doen dus.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bohhh Sjano! Slinkgraven goede voetballer, maar komt niet naar Ajax. Aldus Frenk de Farmer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
luukluukluukAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoi met tim graag pics posten voor oordeel in afwachten van uwen reactie teken ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Na thuiskomst daten met een vakantiescharrel. Go or no go?
en eet ik een boterham gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi met tim graag pics posten voor oordeel in afwachten van uwen reactie teken ik
en eet ik een boterham gr gr
DM gestuurd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik eet chineesquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi met tim graag pics posten voor oordeel in afwachten van uwen reactie teken ik
en eet ik een boterham gr gr![]()
![]()
leugensquote:
mijn inbox is leeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
admins ingeschakeldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.tvstore.nl/product/375472/samsung-ue46eh5300.html die maar kopenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zal wel een prima ding zijn. Ik heb zelf deze: http://tweakers.net/price(...)ue40f6400-zwart.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.tvstore.nl/product/375472/samsung-ue46eh5300.html die maar kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.tvstore.nl/product/375472/samsung-ue46eh5300.html die maar kopen
If you're a gamer, the Samsung UE46EH5300 is a potentially decent option, thanks to a very respectable input lag figure of just 35ms.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooie tv. Heb je ook lang plezier van, ik had 2 jaar geleden een 51'' gekocht van Samsung voor 600 euro en doet het nog altijd perfect. Kosten geen drol meer die tv'squote:Op zondag 31 augustus 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.tvstore.nl/product/375472/samsung-ue46eh5300.html die maar kopen![]()
Ja. het is geloof ik precies de zelfde als die nu kapot gegaan is alleen dan iets groter. En 444 is een mooie prijs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel een prima ding zijn. Ik heb zelf deze: http://tweakers.net/price(...)ue40f6400-zwart.htmlDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nicequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice
If you're a gamer, the Samsung UE46EH5300 is a potentially decent option, thanks to a very respectable input lag figure of just 35ms.had ik niet eens goed naar gekeken. Maar is zeker handig.
Dauda gaat het doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bijna jinxquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Traore bakt er gelukkig helemaal niks vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Spurs best XI volgens Michael Dawson.
Rose ja tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Spurs best XI volgens Michael Dawson.
en Huddlestone is zo goed dat die nooit speelde![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Spurs best XI volgens Michael Dawson.Kevin ziet het niet hahahaaquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rose ja toch
en Huddlestone is zo goed dat die nooit speelde![]()
Mijn 'quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rose ja toch
en Huddlestone is zo goed dat die nooit speelde' was meer om het feit dat Dawson niet kan tellen.
Inb4 SIF Balotelliquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:47 schreef Rijst het volgende:
Balotelli gaat ook scoren bij zn debuut zommeteen.
Jizz jizz jizz![]()
wauw dit is awkwardquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn '' was meer om het feit dat Dawson niet kan tellen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef Zhano het volgende:
Pebble TV als zender v/d maandLekker Bassie en Adriaan kijken.
Bedankt voor de tip.
Feyenoord Rotterdam![]()
dikke poepwissels van BoszAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hate boer?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Foutje, moet kunnen baas..quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn '' was meer om het feit dat Dawson niet kan tellen.
![]()
ohja hij gaat een IF binnenharken he..dan kreeg jij coinsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yup. 1 miljoen Fifa ekkies als Serero een zwarte kaart (gr gr) krijgtquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja hij gaat een IF binnenharken he..dan kreeg jij coins![]()
Zei de commentator nou dat de lul van Luuk de Jong recht overeind stond? What the fuck.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lucky psvAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha ja hoor en Immers gaat ook een IF pakken nou goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit wordt de wedstrijd van Serero.
inb4 Litmanen![]()
wow hij heeft nu al een liedje
Guardado wohohoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat dat alleen voor de grote der Psv was bestemd ala Dzudszak?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef Tim86 het volgende:
wow hij heeft nu al een liedje
Guardado wohoho![]()
Kan je met Fox ook ergens online kijken als abonnee?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
nee, dat is jalalalalala balasz dzsuszsakquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor de grote der Psv was bestemd ala Dzudszak?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jep, op de FOX site gewoon. Moet je inloggen met je providergegevens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan je met Fox ook ergens online kijken als abonnee?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Jeroen38 ZoetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook hij heeft een eigen liedje: zoet heyheyheyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoet eeyyyheeeheuuu Zoet eeeyyyheeeheuuuquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, dat is jalalalalala balasz dzsuszsak![]()
Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth! Uth!![]()
Gelijkmaker van Labyrat zou wel mooi zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Loop ik steeds te kutten met de stream van Janlul.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep, op de FOX site gewoon. Moet je inloggen met je providergegevens.
die kutsreams hapereren altijd op een gegeven moment echt irrytantquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep, op de FOX site gewoon. Moet je inloggen met je providergegevens.![]()
dat gun ik ze wel jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:07 schreef Tim86 het volgende:
Gelijkmaker van Labyrat zou wel mooi zijn![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:07 schreef Tim86 het volgende:
Gelijkmaker van Labyrat zou wel mooi zijn
Vorig seizoen hadden ze altijd onder de gewone stream een alternatieve player en die was veel fijner. Dit seizoen is het echt brak so far ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
die kutsreams hapereren altijd op een gegeven moment echt irrytantAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blom is anders geaard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha ja die paints zijn geniaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
KLB / [PAINT] Mijn zusje haar vriend
Heerlijk topic dit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gefeliciteerd met de titelquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
ssssssssssssssssssssssssssst
wapper wapper wapper wapper
Thijs is er ook al vrij zeker van.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:42:08nog een statement: gekeken naar de ontwikkelingen in Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Enschede zou t bizar zijn als PSV de titel niet pakt reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker jinxen zo na 4 wedstrijdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de titel
Thijs is er ook al vrij zeker van.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:42:08nog een statement: gekeken naar de ontwikkelingen in Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Enschede zou t bizar zijn als PSV de titel niet pakt reageer retweet
![]()
Low/low team workratesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja Ronald..heet hij nou Guardado of Cuadrado?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die gast heeft het iq van een dreetjequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
Ja Ronald..heet hij nou Guardado of Cuadrado?![]()
Dreetje van voor of na zijn quadongeluk?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
die gast heeft het iq van een dreetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hehequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dreetje van voor of na zijn quadongeluk?![]()
![]()
troll reclame nog even voor Ajax.
"Zin in wat anders? Daley trips!"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Zie ik Sigsjoksson toch niet doen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boohhh Liverpool.
Ze hebben de kampioenswedstrijd gespeeldquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker jinxen zo na 4 wedstrijden![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben de kampioenswedstrijd gespeeldDrieske eindbaas
![]()
Blijft de beste jinx ooitquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben de kampioenswedstrijd gespeeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sig blessa, wisselen die handelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |