beter kijken chefquote:
dat is niet mijn scherm, dat scherm ken ik niet, dit is mijn schermquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat zie ik verkeerd dan?
[ afbeelding ]
Waarom is je printscreen dan later genomen dan de reactie waarin je hem posttequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
dat is niet mijn scherm, dat scherm ken ik niet, dit is mijn scherm
[ afbeelding]afbeelding ]
moest editen, printscreen was niet geluktquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom is je printscreen dan later genomen dan de reactie waarin je hem postte
quote:
Waar denk je dat het probleem door is ontstaanquote:
Vandaar dat het zojuist door mij geposte printscreen nog in de niet geëditte quotes staat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
moest editen, printscreen was niet gelukt
Toch wel vreemd dat de twee quotes wel naar dat plaatje linken terwijl die niet zijn geëdit. Heel vreemd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
dat is niet mijn scherm, dat scherm ken ik niet
Blijkbaar had je zelf dus ook niet goed gekeken voordat je de printscreen had gepost. Dan moet je niet zeggen dat ik beter moet kijken als je het zelf ook niet doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
moest editen, printscreen was niet gelukt
Niet door RCT neem ik aan, is gewoon een simpel spelletjequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar denk je dat het probleem door is ontstaan
nee dat is een fout van FOK!. ik weet ook niet hoe dat kan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat het zojuist door mij geposte printscreen nog in de niet geëditte quotes staat.
Illuminatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
nee dat is een fout van FOK!. ik weet ook niet hoe dat kan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
nee dat is een fout van FOK!. ik weet ook niet hoe dat kan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:36 schreef Dimens het volgende:
FOK! De schuld geven van dingen waar ze niets mee te maken hebben.
stond ad blocker aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat de twee quotes wel naar dat plaatje linken terwijl die niet zijn geëdit. Heel vreemd.
[..]
Blijkbaar had je zelf dus ook niet goed gekeken voordat je de printscreen had gepost. Dan moet je niet zeggen dat ik beter moet kijken als je het zelf ook niet doet.
Wat was er overigens mis met de eerste printscreen?
Op Windows 98 modus ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Niet door RCT neem ik aan, is gewoon een simpel spelletje
nee, gewoon normaal, cd drin en installeren die hap, werkt prima op windows 7, alleen opgeslagen parken kan je niet openenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |