Ach ja, van dik hout zaagt men planken, getuige TS.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet uit het juiste hout gesneden denk ik dan...
Elvis begreep het alquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ja, van dik hout zaagt men planken, getuige TS.
De Poema's ookquote:
Die had ik eerst willen doen, maar ik vond dat filmpje van Elvis zo schattigquote:
..on wood.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef LasTeR het volgende:
* LasTeR hoopt dat TS nog wel terugkomt.
Even afkloppen.
Ik denk dat de meesten het zonder jouw bijdrage wel snappen, tenzij het zo'n houten klaas is.quote:
O pardon, ik hout me er verder wel buiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het zonder jouw bijdrage wel snappen, tenzij het zo'n houten klaas is.
Yes, wood you please keep out of this?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
O pardon, ik hout me er verder wel buiten.
Ach waar er gehakt wordt vallen er spaanders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ts staat wel voor paal zo met dit topic
Hout je kop eensquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O pardon, ik hout me er verder wel buiten.
Dat staat als een paal boven water.quote:
Daarom hout ik ook van zijn topicsquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef Copycat het volgende:
Op zich is het wel een kunst hoe TS elke keer weer de plank volkomen misslaat.
In een mooie kist van houtquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik mijn encryptie los laat op dit topic, komt het exact weer op een van zijn vorige topics neer!
[ afbeelding ]
Nu te koop de Enigma synthercell decoder machine, voor weinig!
Dat is niet zo aardig, takkewijf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef Copycat het volgende:
Op zich is het wel een kunst hoe TS elke keer weer de plank volkomen misslaat.
Nu breekt mijn klompquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig, takkewijf.
Kijk hem stoer een stok in het hoenderhok gooien.quote:
'sticks and stones'quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk hem stoer een stok in het hoenderhok gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |