Lijkt me leuk, een dagje naar het FRI ESM USE UM ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we binnenkort eens wat afspreken.
Daar ben ik een paar maanden geleden nog geweest #topshowquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, een dagje naar het FRI ESM USE UM ofzo.
Ohja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen.
Heb je geheugenverlies? Dat had je nou net afgesproken!
Jazeker, DM de jouwe even.quote:
Leeuwardenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso leuke nummertjes, helaas te vroeg gestorven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef alors het volgende:
[..]
Best leuk nummer is dat trouwens, lekker oldskool. Maar R Kelly is wel viessss.
Watermeloenen Druif Friesmuseum date is ook leuk hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja.
[..]
Jazeker, DM de jouwe even.
Heb jij ook insta?quote:
Niet naar Nemo gaan bij je eerste datequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ook niet dat a4lf niet gewoon in Amsterdam blijft voor zijn date.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij ook insta?
[..]
Niet naar Nemo gaan bij je eerste date
Ohw, sorry hoor.quote:
Een echte man neemt zijn date mee naar Pathe in Amersfoortquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap ook niet dat a4lf niet gewoon in Amsterdam blijft voor zijn date.
Nee, dat is de Ice Bucket Challangequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als doe je maar met een emmer ijswater
haha nee manquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja.
[..]
Jazeker, DM de jouwe even.
Niets persoonlijks, maar dan zou ik als date gewoon wegblijven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een echte man neemt zijn date mee naar Pathe in Amersfoort
Amsterdam > heel Frieslandquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap ook niet dat a4lf niet gewoon in Amsterdam blijft voor zijn date.
Alles met watermeloenen is leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Watermeloenen Druif Friesmuseum date is ook leuk hoor.
Hee daar is Lerra.
Ik doe ijs in m'n glas, maar denk dat ik deze gewoon opdrinkquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is de Ice Bucket Challange
Volgende keer nodig ik jou uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een echte man neemt zijn date mee naar Pathe in Amersfoort
Wat cru.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar dan zou ik als date gewoon wegblijven.
Ik vind woordgrapjes ferzinnen altijd maar ferspilling van je tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op zich leent zijn achternaam zich ook goed voor woordgrapjes.
Haha, ferdraaid leuk ferzonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind woordgrapjes ferzinnen altijd maar ferspilling van je tijd
Ferwachte grap ditquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind woordgrapjes ferzinnen altijd maar ferspilling van je tijd
Is dit niet iets?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohw, sorry hoor.![]()
Dan kom jij maar naar Amsterdam, ik wacht wel op je op CS. Stedelijk Museum ofzo.
Dat klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zou zoiets nooit doen gelukkig.
Het is daar te koudquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Friesland geweest?
Volgens mij nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Friesland geweest?
Lijkt me een goede locatie voor een #TeamJohannes GGMMOut meet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit niet iets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heineken_Experience
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mede dankzij Leroy heeft QPR ferdiend gewonnen
Oke dit wordt gewoon triest
Willem van Haren museum, Belvedèrequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn toch ook musea in Heerenveen?
Kan je ook allemaal 0.0% bier drinken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goede locatie voor een #TeamJohannes GGMMOut meet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je ook allemaal 0.0% bier drinken?
Ik drink niet, en heb niks met Heineken. Maar zolang jij er bent vind ik alles best.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit niet iets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heineken_Experience
Laten we daar eens heen gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef alors het volgende:
[..]
Willem van Haren museum, BelvedèreLaatste ben ik niet eens geweest
#respectquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lerra is goede matties met Vunna Anita. Samen gingen ze vaak rappen. In de jeugd kwamen ze elkaar vaak tegen als Feyenoorder en Ajacied. Bracht dat moeilijkheden mee? Nee, zeggen ze zelf. #feit
Mooi strand ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, best leuk hoor.
Zelfs Volendam lijkt me interessanter dan Heerenveenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef alors het volgende:
[..]
Belvedère.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef alors het volgende:
[..]
Volendam is erg leuk. Ik als allochtoon had veel bekijks waardoor ik mij een voetbalster waande.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs Volendam lijkt me interessanter dan Heerenveen
Dan heb je het portret van Epke, Sven en Foppe bij het station nog nooit gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs Volendam lijkt me interessanter dan Heerenveen
Dan moet jij mij wel een tour gevenquote:
Serieus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volendam is erg leuk. Ik als allochtoon had veel bekijks waardoor ik mij een voetbalster waande.
Het ziet er van buiten iig wel mooi uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we daar eens heen gaan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan jij als insider ons alles uitleggen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:45 schreef alors het volgende:
[..]
Het ziet er van buiten iig wel mooi uit.
Wat houdt ons tegen?quote:
Tijd om te genieten van Leeds en Bradfordquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nu gaat de avond pas beginnen.
Ziet er mooi uit. Waar is dat?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, serieus. Die lui zijn teringracistisch
Utrechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Waar is dat?
[..]
Heb ik in Utrecht toch wat minder last van
En leedvermaak door Fulhamquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd om te genieten van Leeds en Bradford
Schuld van GGMMquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo is het nooit zo gezellig meer in vbl sc jammer hoor
http://nos.nl/video/133125-rapbattle-fer--anita.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lerra is goede matties met Vunna Anita. Samen gingen ze vaak rappen. In de jeugd kwamen ze elkaar vaak tegen als Feyenoorder en Ajacied. Bracht dat moeilijkheden mee? Nee, zeggen ze zelf. #feit
Anita > Ferquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/133125-rapbattle-fer--anita.html
Host jij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Grifte het volgende:
Zullen we nog een potje Haxballen onder het genot van de FBL show?
Clasie>Anita>Strootman volgens GGMM paar jaar terugquote:
Ik heb zowel Clasie als Strootman nog nooit horen rappen dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie>Anita>Strootman volgens GGMM paar jaar terug
Nee, dit is duidelijk Rafael. Ik weet dat het moeilijk te zien is.quote:
In de rust wisselen ze Fabio voor Rafaelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk Rafael. Ik weet dat het moeilijk te zien is.
Fer komt niet verder dan een referentie aan zijn naam, Anita gooit er nog een Osama Bin Laden connectie tegenaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier sla je de plank toch volledig mis.
[ afbeelding ]
Je zit er fer misquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier sla je de plank toch volledig mis.
[ afbeelding ]
Anita is oferduidelijk beterquote:
Die gaat bij Roompot rijden volgend seizoen #wielrenfeitenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, nu denk je aan Johnny Hoogerland.
Deze woordgrapjes worden wel oferdrevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Anita is oferduidelijk beter
Ze zijn niet al te fermakelijk meer idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Deze woordgrapjes worden wel oferdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |