quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef OOST het volgende:
Zielig dat zo'n kind jouw overtuiging opgedrongen wordt..
Niet zielig, Ik wil het beste voor haar dus...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef OOST het volgende:
Zielig dat zo'n kind jouw overtuiging opgedrongen wordt..
En het beste voor haar is dus géén zwemles én géén sociale contacten met jongens aangaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef selen het volgende:
[..]
Niet zielig, Ik wil het beste voor haar dus...
Je dochter mee laten zwemmen. Je plaatst haar buiten de groep wanneer ze niet mee mag. Ze zal het ook niet begrijpen en alleen maar boos/verdrietig/teleurgesteld zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:15 schreef selen het volgende:
Weet iemand misschien wat ik verder nog als ouder kan doen, als ik een negatief antwoord van de schooldirecteur krijg?
Hoe is haar gescheiden houden van jongens het beste voor haar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef selen het volgende:
[..]
Niet zielig, Ik wil het beste voor haar dus...
En dit ja. Ik zat vroegah ook op een "zwarte" school waarbij de meerderheid van de meisjes met hoofddoek liep. Maar niemand maakte er een probleem van om met zwemmen gewoon bij elkaar te gaan. Alleen liepen de kaaskop meisjes vaker in bikini en de moslima's gewoon in normaal badpakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
Hoe is haar gescheiden houden van jongens het beste voor haar?
Ik zie het zwemmen als een element dat niet past binnen datgene wat ik goed acht voor mijn dochter, namelijk het bieden van een islamitische opvoeding.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef OOST het volgende:
[..]
En het beste voor haar is dus géén zwemles én géén sociale contacten met jongens aangaan?
Zijn er geen scholen die dichterbij jouw overtuiging staan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zie het zwemmen als een element dat niet past binnen datgene wat ik goed acht voor mijn dochter, namelijk het bieden van een islamitische opvoeding.
Oh, en verzuipen valt wel binnen datgene wat jij goed acht voor je dochter?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zie het zwemmen als een element dat niet past binnen datgene wat ik goed acht voor mijn dochter, namelijk het bieden van een islamitische opvoeding.
ik ik ik ik schrijf je. Hoe zit het met het belang van je dochter? Heeft je dochter voor deze opvoeding gekozen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Komop, niemand heeft een waardevrije opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef OOST het volgende:
[..]
ik ik ik ik schrijf je. Hoe zit het met het belang van je dochter? Heeft je dochter voor deze opvoeding gekozen?
Wat een bekrompen reactie. Ik kan echt wel prive les voor haar regelen dat is het probleem niet. Gaat erom of school hiermee akkoord gaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, en verzuipen valt wel binnen datgene wat jij goed acht voor je dochter?
Even een feitje voor je, Nederland heeft nogal veel water, de kans op verzuipen is nogal groot vergeleken met een zandbak zoals Saudi-Arabië.
Met al die sloten, vaarten, kanalen, et cetera is zwemles een essentieel onderdeel van de opvoeding wanneer je in Nederland woont.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Als jij dat gewoon regelt zie ik niet in waarom de school nee zou zeggen. Voor zover ik weet is zwemles niet verplicht. Of je dochter het leuk vindt om speciaal te worden behandeld is een ander punt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:27 schreef selen het volgende:
[..]
Wat een bekrompen reactie. Ik kan echt wel prive les voor haar regelen dat is het probleem niet. Gaat erom of school hiermee akkoord gaat
Dat is niet wat je net zei. Je zei dat zwemmen niet binnen jouw overtuiging past.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:27 schreef selen het volgende:
[..]
Wat een bekrompen reactie. Ik kan echt wel prive les voor haar regelen dat is het probleem niet. Gaat erom of school hiermee akkoord gaat
Ik lees dat TS zelf wel voor zwemles zal zorgen. Dus het probleem wat jij schetst is er niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Met al die sloten, vaarten, kanalen, et cetera is zwemles een essentieel onderdeel van de opvoeding wanneer je in Nederland woont.
Ja en dus? Waarom dan verplicht gemengd zwemmen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Met al die sloten, vaarten, kanalen, et cetera is zwemles een essentieel onderdeel van de opvoeding wanneer je in Nederland woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |