abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154739575
Nu ook van Qatar reactie gehad. Ze kunnen de naam niet wijzigen, maar er wel een opmerking bij zetten. Maar dat biedt geen garantie op geen problemen.

We hebben besloten om maar te proberen en om maar vroeg naar het vliegveld te gaan om te hopen dat het geregeld kan worden. Verder maar het trouwboekje meenemen voor de zekerheid. Mocht het dan nog problemen opleveren dan betalen we op dat moment het bedrag van (ong 400 euro) maar.
pi_157882853
Ff update. Alles is goedgekomen. Werd even heel kort overlegd met de leidinggevende en we kregen een waarschuwing, maar we mochten toch naar binnen.
  Milf zondag 29 november 2015 @ 10:32:16 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_157895456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:59 schreef ProfielAnoniem het volgende:
Ff update. Alles is goedgekomen. Werd even heel kort overlegd met de leidinggevende en we kregen een waarschuwing, maar we mochten toch naar binnen.
Fijn dat het geregeld kon worden :).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_157895482
Ah... mooi om te horen dat het toch gelukt is! Vooraf stressen om dit soort dingen is nooit fijn... maar volgens mij hield je er al rekening mee dat het mogelijk extra geld zou kosten. Maar super dat het zonder bijkomende kosten is geregeld.

Ik hoop dat jullie een mooie reis/vakantie hebben gehad.
pi_157925611
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:27 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haha, slim.
Ja, tot je het documentnummer en vervaldatum aan gaat passen bij Ryanair.

Oh wacht oude post. :@
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')