Heb dit probleem niet gehad eigenlijk dus nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Belkwaliteit is triest slecht af en toe, heeft er iemand een fix?
je moet backlight dan aanpassen. Staat denk in bij display ofzoiets.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Niet echt een speciifiek One+ vraagje, maar soms gaat ie tijdens het browsen net iets te snel naar 'dim' en daarna dus naar lock, wanneer je geen contact maakt. Het 'sleep' heb ik al wat langer gezet, maar dat 'dim' gebeurt nog steeds iets te snel naar mijn mening.
Hoe kun je dat instellen? Had al even gezocht maar kon het zo snel niet vinden. Als ik even afgeleid ben, en weer naar mijn phone kijk, moet ik hem eerst weer unlocken. Vrij irritant.
Alleen T-Mobile werkt er mee en Vodafone in sommige gebieden.quote:Op zondag 14 september 2014 16:36 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb inmiddels een invite gekregen
Welke provider hebben jullie.. ivm 4G?
Vodafone. In de grotere steden absoluut geen problemen met 4G, ik haal soms een hogere snelheid dan ik volgens Vodafone zou moeten halen (30 mbit/s) en als ik geen 4G heb is óf HSPA+ snel zat of heb ik een Wi-Fi internetverbinding met dezelfde snelheden als 4G.quote:Op zondag 14 september 2014 16:36 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb inmiddels een invite gekregen
Welke provider hebben jullie.. ivm 4G?
Wel al een heel aantal masten omgebouwd. Hier zelfs ook bereik van een Tele2 mast gezien maar het netwerk is nog niet online.quote:
waarvoor wil je rooten dan? de OPO is al half geroot toch?quote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Zinedinho het volgende:
Weet iemand of er ook een (veilige) manier is om de OPO te rooten zonder verlies van gegevens/apps? Heb weinig zin om weer alles opnieuw in te stellen en apps opnieuw te downloaden.
TWRP -> Rebootquote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Zinedinho het volgende:
Weet iemand of er ook een (veilige) manier is om de OPO te rooten zonder verlies van gegevens/apps? Heb weinig zin om weer alles opnieuw in te stellen en apps opnieuw te downloaden.
Echter om TWRP te flashen moet je de bootloader unlocken, en dat heeft automatisch een factory reset als gevolg.quote:
Ik had graag de DPI willen aanpassen. En ik meen dat je daarvoor root nodig hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 21:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarvoor wil je rooten dan? de OPO is al half geroot toch?
- De niet-geoptimaliseerde touchscreen drivers (wordt binnen een week geupdate)quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef poesjes het volgende:
Wat zijn trouwens de minpunten van dit toestel? Ik zoek vervanging voor m'n Iphone gezien die straks niet meer update.
Hij is groot, matige 4G , niet de beste camera en geluids kwaliteit.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef poesjes het volgende:
Wat zijn trouwens de minpunten van dit toestel? Ik zoek vervanging voor m'n Iphone gezien die straks niet meer update.
Groot is niet per se een nadeel. Ik vind het in de meeste gevallen juist een voordeel en heb er absoluut geen problemen mee.quote:Op maandag 15 september 2014 12:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hij is groot, matige 4G , niet de beste camera en geluids kwaliteit.
Afterservice? Nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |