quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:52 schreef ArnosL het volgende:
Route ziet er goed uit. Geen bekende stukken voor mij, maar dat is alleen maar leuk![]()
Zijn er mensen met navigatie aanwezig? Mijne is in bestelling, maar de huidige leverdatum staat op 8 oktober
Nice.quote:
Nope niet meer, ben begin vorig jaar naar midden NL verhuisd. De route voor zondag komt zelfs vlakbij m'n huis langsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nice.
Moet jij niet helemaal uit Groningen komen? Zoiets kan ik me herinneren van de eerste rit. Toen was ik ook mee maar moest ik eerder weg
Plaatste het net in andere topicquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Puntenrijbewijs aangescherpt, trouwens. Grens ligt nu bij 2 ipv 3 voor mensen met minder dan 5 jaar het rijbewijs.
Ah zo. Scheelt je een stukje rijdenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nope niet meer, ben begin vorig jaar naar midden NL verhuisd. De route voor zondag komt zelfs vlakbij m'n huis langs
Ik dacht dat je dat al gedaan had als ik die route zo zag. Je neemt bij voordat je de N224 opgaat tussen Woudenberg en Scherpenzeel (vanaf Laagerfseweg) al de omleidingsroute in die gpx, ipv de normale doorgaande wegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
De bedoeling is dat ik morgen de route ga voorrijden, dus er kunnen nog veranderingen in optreden
Die wist ik toevallig al, hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al gedaan had als ik die route zo zag. Je neemt bij voordat je de N224 opgaat tussen Woudenberg en Scherpenzeel (vanaf Laagerfseweg) al de omleidingsroute in die gpx, ipv de normale doorgaande weg
Is het voorrijden gelukt verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |