Hoi! Jij! Dat eerste pakket beviel goed, dus hoewel ik bij Danic (quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Wie o wie?! Meisjeskleding, een hele boel, mt 50 tot 80!
Een dikke grijze ( nep) bontjas ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Olf het volgende:
Ha! Iemand nog een leuke meisjeswinterjas maat 92 liggen?
Niet gewatteerd en niet knalroze, dat zijn m'n eisen.
Qua beschrijving denk ik dat het niet echt is wat ik zoek, heb je eventueel een plaatje van de jas of een soortgelijke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een dikke grijze ( nep) bontjas ?
Ik ben wel geïnteresseerd in maat 50!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Wie o wie?! Meisjeskleding, een hele boel, mt 50 tot 80!
Nog rompers nodig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in maat 50!
Iedereen zei "koop niet te veel 50 joh, grote kans dat ze meteen in 56 zit, en anders is ze wel in 2 weken uit 50 gegroeid". Nou mooi niet dus. En aangezien ze 3x per dag alles onderpoept heb ik soms gewoon écht niks meer om haar aan te trekken
Wat heb je in de aanbieding?quote:
Mocht Danic niet genoeg hebben, wat ik zeer betwijfel dan heb ik ook nog het 1 en ander: met lange en korte mouw en mouwloos maat 50/56, spagettibandjes in 50/56 en korte mouw in een kleine 62quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?Eigenlijk is alles wel welkom. Ik blíjf namelijk wassen op dit moment. Prijs komen we ook wel uit.
Ik ben nu niet thuis. Morgen wel. Maar alles bij elkaar zo'n 20 a 30 rompers denk ik...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?Eigenlijk is alles wel welkom. Ik blíjf namelijk wassen op dit moment. Prijs komen we ook wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |