Zelfs de grootste komiek ter wereld pleegde zelfmoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:02 schreef Nemephis het volgende:
Depressief zonder iemand het doorhad?
Freek de Jonge is dood....?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de grootste komiek ter wereld pleegde zelfmoord.
Zelfmoord? Wat laf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:58 schreef roos94 het volgende:
Hij heeft zichzelf in Zulte van het leven beroofd, bevestigt een goede bron.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Go fuck youreself.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zelfmoord? Wat laf!
En afgelopen maanden ook nog een paar kennissen van me.. qua zelfmoorden is dit een topjaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het ook van dichtbij meegemaakt. Achteraf herken je pas de signalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
En afgelopen maanden ook nog een paar kennissen van me.. qua zelfmoorden is dit een topjaar
inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:13 schreef ems. het volgende:
Triest.
Verder heeft zelfmoord niets te maken met lafheid of dapperheid. Als je geen zin in het leven hebt is eruit stappen een relatief logische stap.
Zelfmoord is niet laf, integendeel zelfs. Maar het is zo zinloos (tenminste, bij de gevallen die ik heb meegemaakt). En je laat anderen met de shit zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het ook van dichtbij meegemaakt. Achteraf herken je pas de signalen.
Walgelijke opmerkingen van CynicusRomanticusRob. Ik hoop voor hem dat ie nog jong is en niet stikt in z'n eigen grappen.
Wow Groenlandquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Best triest dat het zelfmoordaantal per 100.000 inwoners in België het hoogste is van West-Europa.
Dat las ik ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik las dat hij met zijn fiets is gegrepen door een trein nadat hij terug reed van een feestje. Geen zelfmoord dus.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik las dat hij met zijn fiets is gegrepen door een trein nadat hij terug reed van een feestje. Geen zelfmoord dus.
Niet zo serieus doen joh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het ook van dichtbij meegemaakt. Achteraf herken je pas de signalen.
Walgelijke opmerkingen van CynicusRomanticusRob. Ik hoop voor hem dat ie nog jong is en niet stikt in z'n eigen grappen.
Hij is idd met zijn fiets onder een trein gekomen, maar een trein gebruiken als zelfmoordmiddel is niet zo ongebruikelijk. Overigens wordt er door meerdere bronnen over zelfmoord/wanhoopsdaad gesproken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Simpele ziel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef theunderdog het volgende:
Altijd maar het grijpen naar zelfmoord, vraag gewoon om hulp.
Sommige mensen willen gewoon niet verder leven. Het is juist egoïstisch om mensen te dwingen een ongelukkig leven te lijden terwijl ze dat niet willen.quote:
Zo werkt het nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef theunderdog het volgende:
Altijd maar het grijpen naar zelfmoord, vraag gewoon om hulp.
Dwing ik mensen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet verder leven. Het is juist egoïstisch om mensen te dwingen een ongelukkig leven te lijden terwijl ze dat niet willen.
Jawel hoor, iedereen maakt erge dingen mee in zijn leven , de een wat meer dan de ander .quote:
Ja.quote:
Iemand die zelfmoord pleegt vraagt (vaak) niet om hulp, zo is het nou eenmaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel hoor, iedereen maakt erge dingen mee in zijn leven , de een wat meer dan de ander .
Ja, dat is oneerlijk maar er zijn genoeg mensen op de wereld die je ermee willen helpen.
Ja een psychiater die hen plat wil spuiten met geest verstompende chemische middelen waarvan ze nooit meer volledig herstellen? Dat noem je hulp? Nee ik bedank daarvoor. Liever geen.hulp dan dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel hoor, iedereen maakt erge dingen mee in zijn leven , de een wat meer dan de ander .
Ja, dat is oneerlijk maar er zijn genoeg mensen op de wereld die je ermee willen helpen.
Onzin, zelfmoord pogingen zijn juist heel vaak schreeuwen om aandacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:35 schreef Starm het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt vraagt (vaak) niet om hulp, zo is het nou eenmaal
Jaja, ADHD bestaat niet en kanker is te genezen met planten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja een psychiater die hen plat wil spuiten met geest verstompende chemische middelen waarvan ze nooit meer volledig herstellen? Dat noem je hulp? Nee ik bedank daarvoor. Liever geen.hulp dan dat.
Dus mensen mogen een einde maken aan hun leven als ze echt niet meer willen leven? Dan zijn we het daar i.i.g. over eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar dan? of ben je maar wat aan het trollen?
Uiteraard, daar bepaal ik toch niet over?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dus mensen mogen een einde maken aan hun leven als ze echt niet meer willen leven? Dan zijn we het daar i.i.g. over eens.
Ok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, daar bepaal ik toch niet over?
Lang leven het liberalisme.quote:
Ik moest bij het horen van dit nieuws onmiddellijk terugdenken aan de uitzending van Zomergasten afgelopen zondagavond. De Belgische auteur David Van Reybrouck was te gast en vertelde over onderzoek dat hij doet naar zelfdoding. Vooral in West-Vlaanderen was het cijfer enorm hoog. Zulte ligt (zo te zien) net in Oost-Vlaanderen, maar pal tegen de grens van West-Vlaanderen aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Best triest dat het zelfmoordaantal per 100.000 inwoners in België het hoogste is van West-Europa.
Ja maar dat zijn pogingenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, zelfmoord pogingen zijn juist heel vaak schreeuwen om aandacht.
1: Dat de zelfmoord lukt, wil niet zeggen dat het daarom geen schreeuw om hulp/aandacht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn pogingen![]()
Als iemand voor de trein springt, springt die voor de trein en dan is die dood. Dat lijkt mij absoluut geen schreeuw om aandacht.
Een poging die mislukt vind ik inderdaad ook een schreeuw om aandacht, als je daadwerkelijk zelfmoord had willen plegen had je het gewoon gelijk goed gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |