Helaas werd die humor pas later gewaardeerd dus het bleef bij 6 afleveringenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef DeJori het volgende:
Leslie Nielsen
Terechte klacht dus
Ik wil meer afleveringen van Police Squad
Ik zoek dat stukje dat zijn vriendin hem verlaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit 'm ook te kijken. Al heb je 'm 20 keer gezien, hij blijft leuk
[ afbeelding ]
[..]
Helaas werd die humor pas later gewaardeerd dus het bleef bij 6 afleveringen
Ik had niet anders dan zo'n reactie verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die horror muziek eronder maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moest verschrikkelijk lachen om het fragment dat hij die vrouw 'aanrandt'.
Dacht even dat jij de pijp uit wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij is vogeldans tweelingsbroer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht even dat jij de pijp uit was. Wist wel dat je 'ouder' was, maar hoe oud eigenlijk?
Hiermee is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, maar dank voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hij is vogeldans tweelingsbroer.
Met deze opmerking verdien je een perma-ban.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hij is vogeldans tweelingsbroer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |