goeie redeneringquote:Je studeert op het wo als het ware op een academisch niveau. Sterker nog, de boeken zijn in het Engels.
Ik werd elementair en ontluisterend aangevallen dat ik op het wo zit en dat ik studeer om werkloos te worden, want het hbo is beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
Klacht mensen die zich druk maken om hun opleiding en elkaar met de vinger gaan aanwijzen. Wat zijn jullie man power rangers die de een uitlachen omdat hij de roze zou zijn terwijl jullie jezelf de rode voelen?
Boe wat erg... Ze vielen je aan... Ze stonden toch niet met wapens? Weet je hoe dat bij mijn broer gaat die heeft mbo. Die staat daar op de steiger en dan gaan ze in een kring om je heen slaan en dan duwen ze een sloophamer in de hand van beide, en mijn broer haalt uit.... Nouja verder zal ik maar niet gaan maar je stelt je aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ik werd elementair en ontluisterend aangevallen dat ik op het wo zit en dat ik studeer om werkloos te worden, want het hbo is beter.
Ik ben dan wel zo eloquent om wel even een discussie met ze aan te gaan. Ik ga mijzelf toch niet laten kleineren. Kom op zeg.
Denk jij dat mensen in deze tijd nog Shakespeare zouden waarderen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als Shakepeare nog had geleefd had hij over een liefdesdrama tussen een wo'er en hbo'er geschreven. Soort moderne hamlet.
En later zit het je nog zo hoog dat je er een topic over moet openen op FOK!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ik werd elementair en ontluisterend aangevallen dat ik op het wo zit en dat ik studeer om werkloos te worden, want het hbo is beter.
Ik ben dan wel zo eloquent om wel even een discussie met ze aan te gaan. Ik ga mijzelf toch niet laten kleineren. Kom op zeg.
Dat heb ik dus ook geleerd te doen, maar mijn rotrombine steeg als als een raket toen ik whatsapp berichtjes kreeg door de hbo'ers met hun allotria over hoe slecht het wo wel niet is t.o.v. het hbo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Koempel020 het volgende:
Dat je je hierom nog druk gaat maken![]()
Ik zou die pauper HBO'ers die erover klagen gewoon lekker in hun eigen wereldje laten, althans dat probeer ik altijd gewoon maar te doen.
Niet letterlijk aanvallen, verbaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Boe wat erg... Ze vielen je aan... Ze stonden toch niet met wapens? Weet je hoe dat bij mijn broer gaat die heeft mbo. Die staat daar op de steiger en dan gaan ze in een kring om je heen slaan en dan duwen ze een sloophamer in de hand van beide, en mijn broer haalt uit.... Nouja verder zal ik maar niet gaan maar je stelt je aan.
[..]
Denk jij dat mensen in deze tijd nog Shakespeare zouden waarderen?
Als je de OP accuraat had gelezen, wist je dat ik het had over de hbo'ers die ik ken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:29 schreef erik013 het volgende:
WO'ers met hun verzonnen 'vijanden'Ik hoor nooit een Hbo'er zich druk maken over het WO, alleen andersom.
Zou je ze in hun eigen waarde laten zou je ze niet kunnen aanvallen. In hun waarden laten betekend dat je zelf ook vind dat het hbo per definitie niet slecht is. Maar als je wilt gaan schieten met 'hbo is slecht.' Dan heb jij die opvatting dus al dus dan leef je niet en laat je leven, je houdt je enkel in door de olifant die jij in de kamer ziet niet te omschrijven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Niet letterlijk aanvallen, verbaal.Ik kan er niet tegen als er onjuist wordt gesproken. Ik had hun allang verbaal kunnen 'aanvallen' over hoe slecht hbo wel niet was, maar ik laat ieder in zijn eigen waarde.
Ik ben het zo eens met jou!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:31 schreef Michielos het volgende:
Wat boeit het sowieso als er alleen maar boeken gelezen worden? Altijd dat bullshit argument van: "ja, jij hebt al je kennis uit boekjes" op een haast denigrerende manier alsof dat ook maar een argument voor iets is.
Theorie komt grotendeels uit de praktijk. Het is echt niet zo alsof een paar lui wat bij elkaar verzonnen hebben ofzo. Het staat je overigens vrij om de bronvermelding van alles te checken om te zien dat alles uit de praktijk komt. Studieboeken zijnen "the more, the merrier"
Wat heeft het feit dat ze hbo doen ermee te maken? Kun je niet gewoon een klacht maken over die mensen dat ze afgunstig zijn of, 'kennissen bemoeien zich met mijn opleiding en denken dat zij beter dan mij zijn?' Maar nee je voelt toch de nood om hier even te vermelden welke opleiding ze doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Als je de OP accuraat had gelezen, wist je dat ik het had over de hbo'ers die ik ken.
Laatste alinea? Zijn eerste zin komt al niet eens tot een foutloos einde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Aethereal het volgende:
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |