Zat er een vierkant achtig ding op het middenconsole waarmee je een muis kon bewegen op het scherm? Dat bedoel ik iig, werkt best wel fijnquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook eens zo'n Lexus gehad ja. CT200h ofzoiets, kan dat?
Ja. Jouw mobiel zag er trouwens ook wel vet uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:02 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zat er een vierkant achtig ding op het middenconsole waarmee je een muis kon bewegen op het scherm? Dat bedoel ik iig, werkt best wel fijn
Dat mag je vinden, maar je hebt het foutquote:Op woensdag 3 september 2014 08:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind een A7 wel mooier dan een A8-L
Anyway het Rode Raspaard verplettert jouw A8-L.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar je hebt het fout
Ja zeg, de F148 van F. Alonso verpletterd jouw rode raspaard weer. Zo kun je door blijven lullenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Anyway het Rode Raspaard verplettert jouw A8-L.
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef trolley het volgende:
Fraai dit
Moest de auto in Amsterdam ophalen vanaf 15:30 en vóór 18:00 afleveren in Groningen. Om 15:50 reed ik weg en volgens de navi zou ik er om 17:40 zijn. Wat vertraging onderweg leidde tot een aankomsttijd van 17:45. Kom ik daar dus aan, wil ik naar binnen om de auto af te leveren ... Bedrijf al gesloten!!!
Kantoor van EW proberen te bellen maar die waren ook al dicht, toen noodnummer gebeld die niet werd opgenomen dus moest ik de voicemail inspreken en hopen dat ik terug wordt gebeld
Al opgelost inmiddels.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Jaquote:
Het noodnummer van AR is ook niet bereikbaar als de planning naar huis isquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Hoe kom jij aan McDonald crew-bikes?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand nog een iPad mini voor onderweg tijdens het hiken?
http://link.marktplaats.nl/m843202786
Jarenlange toewijdingquote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan McDonald crew-bikes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |