Doet AR best vaak, dan bellen ze waar je bent, omdat ze waarschijnlijk nog een ritje hebben in de plaats waar je de auto heb afgeleverd.quote:Op maandag 1 september 2014 17:26 schreef Solidberg het volgende:
Dat is meestal geen goed teken, foutje van hun kant?
Deden ze bij mij vandaag ookquote:Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik werd gebeld
Vroegen ze waar ik was![]()
Neuh cp was gewoon benieuwd waar ik was zodat ze op mij konden voorbereiden ofzoietsquote:Op maandag 1 september 2014 17:26 schreef Solidberg het volgende:
Dat is meestal geen goed teken, foutje van hun kant?
Ik zeg altijd 'ik kom namens ... Lease 'quote:Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Als ik me voorstel moet ik me dan voorstellen als medewerker van Easyway of als medewerker van de leasemaatschappij?
Goeie eigelijk haha volgens mij zeg ik altijd dat ik namens blabla een auto kom brengenquote:Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Als ik me voorstel moet ik me dan voorstellen als medewerker van Easyway of als medewerker van de leasemaatschappij?
Hoe kan het dat het lijkt alsof jij altijd ritten hebt? Ook al zet ik mijn beschikbaarheid vol open, heb ik vaker geen werk dan wel werk.quote:Op maandag 1 september 2014 18:42 schreef Amoeba het volgende:
Morgenochtend even Bladel - Eindje in een transporter fixen. Vroeg klaar dus daarna hang ik op de universiteit.
M'n fiets staat nu op de uni, weet ik direct waar die vannacht slaapt.
Iris heeft gewoon een crush op mij.quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het lijkt alsof jij altijd ritten hebt? Ook al zet ik mijn beschikbaarheid vol open, heb ik vaker geen werk dan wel werk.
Mietje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef QuiCk01 het volgende:
Check ook dat zadel! Ik weet niet hoe die bestuurder er vanaf is gekomen, maar hoop niets ernstigs.
Daarom toch altijd lekker in de auto
Wat versta jij onder een bakkie kwaliteit? Die meuk bij de Kiosk vind ik niet echt kwaliteit...quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mietje.
Maar even aan een bakkie kwaliteit voor ik de bus van 7:15 ga pakken.
Theequote:Op dinsdag 2 september 2014 07:51 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een bakkie kwaliteit? Die meuk bij de Kiosk vind ik niet echt kwaliteit...
Grappig, ik heb ook Boxtel-Almere in een C1. Ophalen bij één of ander zorghuis? Daar zullen wel meer wagens vandaan moeten dan.quote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Amsterdam-Oss met een Audi A1 en Boxtel-Almere met een Citroen C1.
Meteen met eerste college de hele zaal m'n ringtone laten horen, normaal bellen ze niet zo vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |