quote:Haagse Sjonnie, wiens echte naam eigenlijk John Waldschmit is, is vrijdagnacht overleden.
De karakteristieke Hagenaar overleed aan long- en bijnierkanker, schrijft Omroep West. Sjonnie was een fervent wietroker, en ADO-fan. Vorig jaar nog begon hij een handeltje in aanstekers om een nieuw onderkomen voor zijn cannabisclubje te kunnen financieren.
Haagse Sjonnie werd 53 jaar.
Sjonnie op z'n best
Kansloze paupers verheerlijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:26 schreef JasVerstoppen het volgende:
Een HELD is heengegaan maar als er één geleefd heeft dan is hij het wel.
"Geef nou maar je chef, anders kom ik effe bij je langs"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
aparte vent, kan me dat telefoongesprek nog herinneren met die leraar/ambtenaar.
want ik ben nu naar ja toe aan het rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:25 schreef luckass het volgende:
[..]
"Geef nou maar je chef, anders kom ik effe bij je langs"
Want je kan alleen 'echt' leven door als een ongezonde kip zonder kop door het leven te gaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:26 schreef JasVerstoppen het volgende:
Een HELD is heengegaan maar als er één geleefd heeft dan is hij het wel.
jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want je kan alleen 'echt' leven door als een ongezonde kip zonder kop door het leven te gaan?
Oh dan ga ik meteen maar beginnen met 20 jointjes per dag. Ik neem wel aan dat het echte leven wat ik dan zal gaan leiden ook garant staat aan veel levensgenot en een gelukkig leven, toch?quote:
ja zeker, gewoon doen, fok datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh dan ga ik meteen maar beginnen met 20 jointjes per dag. Ik neem wel aan dat het echte leven wat ik dan zal gaan leiden ook garant staat aan veel levensgenot en een gelukkig leven, toch?
in een maatschappij waar je te laf bent om in het echt je bek tegen een sjonnie open te trekken maar hier wel lekker laf na zijn dood tof doetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Pulzzar het volgende:
In wat voor samenleving leven we als tokkies en nietsnutten worden geadoreerd als helden
je kan ook gewoon zelf lekker opteffenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef Nober het volgende:
Sjonnie heet Walt Smit, ik wil een mod spreken zodat dit topic optieft want hier hou ik niet zo van.
Stuur nou maar een mod, strontzak. Anders kom ik effe naar bovuh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zelf lekker opteffen
wete jijw at jij moet doen beunhaas, je moet lekker je steiger afbouwen en oprotten van topicje beunhaas! mijn advocaaat menno neemt wel contcat met je op en dan zullen wel w=zien of ik eventueel bereid benquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Stuur nou maar een mod, strontzak. Anders kom ik effe naar bovuh.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Iamcornholio het volgende:
Als ze die vent gaan cremeren word iedereen stoned.
"Jij komt zeker niet uit Den Haag hè!? Dan ben jij een vieze laffe kankahhagenees want je praat nie zoals mij"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:25 schreef luckass het volgende:
[..]
"Geef nou maar je chef, anders kom ik effe bij je langs"
mooi om te zien tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:58 schreef Bucketlist het volgende:
Dat jullie dit soort parasieten tof vinden?
mooie zin, post het op facebook zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Pulzzar het volgende:
In wat voor samenleving leven we als tokkies en nietsnutten worden geadoreerd als helden
Kk knuppel, je begint nah gewoon bijdehand te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
mooie zin, post het op facebook zou ik zeggen
Die vrouw ook "kankahboer"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"Jij komt zeker niet uit Den Haag hè!? Dan ben jij een vieze laffe kankahhagenees want je praat nie zoals mij"
Ah de lokale dependance van het VMBO Zinloos leven aan de eisel komt ook effe binnen sjouwen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Sjeenkske het volgende:
Moet in aan de weed bezwijken of aan de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven:
Te stoned om op te staan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Gravereaper het volgende:
Jezus die gast ziet er 10+ ouder dan je werkelijk is. Dat je er ouder uit gaat zien van roken klopt dus echt ....
http://forum.fok.nl/user/history/289166quote:
Oke... in dit geval was...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/289166
Dit is de echte Haagse Sjonnie
KLB / Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Iamcornholio het volgende:
Als ze die vent gaan cremeren word iedereen stoned.
OEHHH GEDISTT PULZZAR ZE MONDJE IS GESNOERRD!!! GEKLAARDquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een maatschappij waar je te laf bent om in het echt je bek tegen een sjonnie open te trekken maar hier wel lekker laf na zijn dood tof doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |