SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Zo schattig! Wat leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
gooi ik maggie er even in
[ afbeelding ]
Wat een knuffelbare olifant. Netjes gehaakt ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
maggie is geweldig! Hoe groot is de uil?
mousemicky, je hebt de smaak te pakken! Tekubi ziet er knuffelbaar uit.
Ik heb de olifant (met bijzondere techniek) af:
[ afbeelding ]
Niet zo heel groot, ongeveer 15 cm lang. Ik heb 'em gehaakt met Drops Lima en een naald van 2,5 mm. Met dikker, katoenen garen en een grotere naald zal 'ie wel een stuk groter worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat lief!! Hoe groot is ie?? Als grote knuffel zou hij wel heel tof zijnmaar ook als klein dingetje erg schattig!
Ah dan is ie nog wel iets groter dan ik dacht eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet zo heel groot, ongeveer 15 cm lang. Ik heb 'em gehaakt met Drops Lima en een naald van 2,5 mm. Met dikker, katoenen garen en een grotere naald zal 'ie wel een stuk groter worden.
Foto!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Hé die heb ik ook gemaakt, Claudia! Was een leuk project, vond het erg fijn dat je niet hoefde te naaien, want dat wordt altijd lelijk bij mij. Weet je of deze techniek een bepaalde naam heeft, of ken je meerdere projectjes met deze techniek?
Ohhh..quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Foto!
Ravelry heeft een tag voor patronen die uit één stuk bestaan en je kunt de zoekfunctie gebruiken om die te vinden. Kies dan bij 'patterrn browser and advanced search' bij 'attributes': construction > one-piece. Als je ook 'crochet' en 'toys and hobbies' selecteert, kom je al een heel eind.
Deze zijn lief! (Net op deze manier gevonden.)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd trouwens een Pinterestboard bij met ideeën voor haakprojeceten. Doet iemand anders dat ook? Dan heb ik weer een bord om te volgen.
Oh, dit vind ik dus briljant!quote:
Ja die is grappig iddquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik dus briljant!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |