Mensen op school etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar zij zegt dus ook niks en nu kijken we al weken ongemakkelijk naar elkaar, maar kan dus ook best zijn dat ik allemaal dingen in me hoofd haal die er gewoon niet zijn.. En ik moet echt stoppen met denken voor anderen jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowiesowaarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken
tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
Doe normaal creep.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe normaal creep.Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké, dit was gewoon absurd:/teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé..
Dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
Lol, hier ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...
En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Myraela het volgende:
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
Waarom vraag je het dan nogquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |