abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149598242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef JAOC het volgende:

[..]

Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
Mensen op school etc.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:54:19 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_149632781
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_149635980
Oké, dit was gewoon absurd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:09:14 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_149636663
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowieso :') waarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken

tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_149636817
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowieso :') waarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken

tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
Nee, maar zij zegt dus ook niks en nu kijken we al weken ongemakkelijk naar elkaar, maar kan dus ook best zijn dat ik allemaal dingen in me hoofd haal die er gewoon niet zijn.. En ik moet echt stoppen met denken voor anderen ja :(
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:28:23 #206
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149637220
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149637300
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:35:30 #208
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149637431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149637539
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is :P Maar weet denk ik het antwoord al

Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil :P
pi_149637623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is :P
Doe normaal creep. :') Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken? :')
pi_149637705
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe normaal creep. :') Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken? :')
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt :D
pi_149637756
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké, dit was gewoon absurd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/tering
pi_149637758
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt :D
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat. :')
pi_149637830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat. :')
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
pi_149637873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé..
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
pi_149637886
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Dit. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149637925
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...

En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:52:17 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149637978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
pi_149638014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woont :) Als ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo :)
pi_149638064
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woont :) Als ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo :)
Lol, hier ga ik niet op in.

Weet dat het soms best wanhopig overkomt, maar als je echt niet zo lelijk bent en toch ben je al jaren single, dan wordt je daar ook wel wanhopig van op een gegeven moment :p
pi_149638167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...

En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
pi_149638290
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.

Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.

Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149638334
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Myraela het volgende:
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149638936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
pi_149639601
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
Waarom vraag je het dan nog
10.gif
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')