Dit is nog onduidelijkerquote:Op donderdag 4 september 2014 17:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jezus wat ontzettend slecht uitgelegd.
Flex 1 = part 1 van SOO
Flex 2 = part 2 van SOO
Flex 3 = part 3 van SOO
Flex 4 = part 4 van SOO.
Klinkt goed....ik hoop voor de uitbreiding alle 11 professions op max te hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs voor het eerst een profession naar 600 gekregen ( enchanting ). Levert nog best wel wat gold opAl een paar vaste ''klanten'' die mij benaderen als ze een enchant nodig hebben.
Vandaag nieuwe pc binnen gekregen. Speelde jaren op een oude laptop, maar ik kon WoW op amper 20 fps op lowest spelen...nu alles aan het installeren op de nieuwe pc. Als het goed is kan hij alles op ultra spelen rond de 100 fps. Ben benieuwd!
Dat zou netjes zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Klinkt goed....ik hoop voor de uitbreiding alle 11 professions op max te hebben.
Die heb ik want epixquote:Op donderdag 4 september 2014 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Overigens kan je die 22 slots ook krijgen van Onyxia, Obsidium Sanctum en The Forge of Souls. BoP of course.
Gaat inderdaad nergens over. Maar schijnt iets ermee te maken te hebben dat blizzard niet meteen kan verifiėren of het betaald is of niet, ondanks dat het wel meteen eraf is bij ideal.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind het irritant dat Ideal nu in de shop als betaalmethode staat en niet meer op zijn vorige plek. Duurt nu zo lang voordat de game time wordt toegevoegd.Nu al 20 minuten geleden, en nog geen update.
het risico is niet gedekt zoals bij credit cards....dus daarom wil blizzard bij credit cards wel het risico nemen. Bij ideal wachten ze op de clearance van equens, maar dat gaat veranderen met het pincode loos betalen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nergens over. Maar schijnt iets ermee te maken te hebben dat blizzard niet meteen kan verifiėren of het betaald is of niet, ondanks dat het wel meteen eraf is bij ideal.
Opzich is het wel vaag want 'direct debit' (automatische incasso) doen ze ook en daar is dan geen probleem mee. Volgens mij is dat ook instant toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
het risico is niet gedekt zoals bij credit cards....dus daarom wil blizzard bij credit cards wel het risico nemen. Bij ideal wachten ze op de clearance van equens, maar dat gaat veranderen met het pincode loos betalen.
Oooooooh die wil ik, maar 15K???quote:Op woensdag 3 september 2014 20:48 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.wowhead.com/item=3335
Staat er hier 1 op de AH voor 15k
Als je pas 1/14 bent zo ver in een patch zal het wel op waarheid berusten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
14/14 N 1/14 HC en dan gedumt worden omdat je zogenaamd niet voldoet... ik ga wel weer puggen of zo. kut gildes en hun vriendjes die terug komen.
En ik wil een beta key,
Niet echt hoor aan gezien de rest net zo ver isquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je pas 1/14 bent zo ver in een patch zal het wel op waarheid berusten.
Ik heb 0/14 N.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus, wat een domme elitaire opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och ik ga er van uit dat die puber al 40 HC Garrosh kills heeft anders is die niet veel beter dan de rest van ons, De patch is al zolang uit tenslotte.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jezus, wat een domme elitaire opmerking.
U mad?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jezus, wat een domme elitaire opmerking.
Een guild die vanaf t begin van soo al raid moet echt wel 14/14 HC hebben inmiddels hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och ik ga er van uit dat die puber al 40 HC Garrosh kills heeft anders is die niet veel beter dan de rest van ons, De patch is al zolang uit tenslotte.
Wij raiden ook niet vanaf het begin, daarom zeg ik dat we pas net met de HC's bezig zijn. Niet iedereen begon direct met raiden toen SoO uitkwamquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een guild die vanaf t begin van soo al raid moet echt wel 14/14 HC hebben inmiddels hoor.
Ik kan de relatie niet leggen met wat je probeert te vertellen, probeer het eens in een volzin ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |