abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144294956
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
pi_144302999
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef Syphixx het volgende:

[..]

class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraard :)
OP de overvolle Silvermoon server natuurlijk :D alliance en tank/dps. maar doe het nu lekker relaxed rustig aan tot WoD
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_144303851
quote:
5s.gif Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
Probeer jezelf aan te leren dat achievement geen r heeft.

En hoe wordt je van het podium afgeslagen dan? Door die val'kyrs? Die shadow traps zouden geen probleem mogen zijn en die orbs in phase 1.5 en 2.5 ook niet.
  maandag 8 september 2014 @ 16:06:49 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144315062
quote:
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144317315
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon niet :P
pi_144318066
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon niet :P
http://www.wowhead.com/ac(...)s-10-player#comments
Daar al gelezen?
pi_144327313
Justice points verdwijnen dus blijkbaar, wat gebeurt er met de jp die je nog hebt? Krijg je daar gold voor, zoals al eens eerder gebeurt is?

Iemand een idee hoeveel dat was, anders max ik al mijn characters ff voor release
  maandag 8 september 2014 @ 21:51:23 #258
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144330811
Komen de Emblems weer terug?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144331725
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Komen de Emblems weer terug?
Alles kost voortaan gold. En in het begin van WoD apexis crystals voor starter gear
  maandag 8 september 2014 @ 22:19:55 #260
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_144332219
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwing :D Heb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen :D Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Bvd :)
  maandag 8 september 2014 @ 22:55:27 #261
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144333973
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwing :D Heb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen :D Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Geen flying in Draenor :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144336498
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Nieuwe features zijn:

Nieuw continent: Draenor (7 zones, 1 PvP zone)
Level cap verhoogd naar level 100
Bouw en upgrade je Garrison
Één character upgrade naar level 90 - Begin direct daar waar de actie is!
Nieuwe character models
7 nieuwe dungeons & 2 nieuwe Raids
Heroic versies van 2 classic Dungeons
Nieuwe Challenge modes
Nieuwe Battlegrounds & World Bosses
Nieuwe Normal & Heroic Scenarios

http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_144344056
quote:
Ik zit op Bloodhoof maar ik ga altijd met iemand mee die weet hoe alles moet :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:10:04 #264
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_144348888
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ook :P en tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?

@Junglebeast Deze changes had ik al gezien, ik doelde meer op bijvoorbeeld ras changes, de changes betreft currency's en dat soort dingen, WoD is al aangeschaft, level 90 boost opgemerkt, maar denk niet dat ik hem wil gebruiken... misschien om op een andere realm te gaan spelen (en misschien andere faction), anders moet ik weer wennen aan een nieuwe class :)
pi_144350025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ook :P en tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?
Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nu :) Dus tjja niet vliegen is dan best wel logisch.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_144350502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nu :) Dus tjja niet vliegen is dan best wel logisch.
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel? :?
pi_144350512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:

@Junglebeast Deze changes had ik al gezien, ik doelde meer op bijvoorbeeld ras changes, de changes betreft currency's en dat soort dingen, WoD is al aangeschaft, level 90 boost opgemerkt, maar denk niet dat ik hem wil gebruiken... misschien om op een andere realm te gaan spelen (en misschien andere faction), anders moet ik weer wennen aan een nieuwe class :)
Even deze door lezen. Staat mooi gesorteerd.

http://www.wowhead.com/warlords
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:59:50 #268
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144350535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel? :?
Zodat je alle artwork van blizzard goed gaat bewonderen.
pi_144351714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
pi_144352731
Dit was ook al zo tijdens TBC. Toen kon je ook niet vliegen tot lvl 70 (druids lvl 68) en tijdens WotLK en cata kon je ook pas de juiste vlieg skill kopen op de max level van die expansion.

Maar tijdens Draenor schijn je sowieso nooit te kunnen vliegen totdat patch 6.1 live komt en het is niet zeker of je na die patch wel kunt vliegen in Draenor.

Overigens kreeg ik vanmiddag een mail dat ik op de beta kan en mag inloggen :) Vanavond of van de week maar eens even kijken :)
pi_144353283
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

7 nieuwe dungeons
Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?

Heb het idee dat dit elke keer minder wordt, en ze spelen al helemaal geen rol meer in progressie :{
pi_144353444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?

Heb het idee dat dit elke keer minder wordt, en ze spelen al helemaal geen rol meer in progressie :{
Ik vermoed dat er ook meer mogelijkheden zijn waar je pre-raid gear kan krijgen. Via scenarios, timeless isle achtige dingen, world bosses, en misschien via het garrison.
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:52:07 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144356837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:21:35 #274
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_144357829
quote:

[..]

Dit bedoelde ik inderaad, en wat Lord dreamer vertelde, dit wist ik inderdaad al :) Bedankt voor het linkje junglebeast.
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:44:35 #275
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144358545
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.
Het is helaas niet anders. Ik hoop dat ze er snel op terugkomen. En ik hoop dat ze dan wel de flight paths aangepakt hebben. Niet met een onnodige omgang ergens naar toe hoeven te reizen!
pi_144358621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Blizz wil niet dat er in het begin al geklaagd word om bots die massaal rondvliegen dat is de enige reden.
pi_144373931
Is er iets aan de hand met Curse.com? Ik probeer al de hele dag op die site te komen voor een paar mods die ik nodig heb, maar ik krijg steeds Page cannot be found als resultaat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144377725
Wat is deze

01:00 tot 13:00 maintenance
pi_144379455
Vind het wel mooi dat er niet gevlogen kan worden. Hoop dat het zo blijft. De game lijkt me veel socialer zo.
pi_144380360
Gisteren een klein stukje beta gespeeld. Het eerste wat me opviel is dat niet alleen de dmg gescaled is. Ook de XP die je moet halen is bijgewerkt. Waar je voor lvl 90 in MoP nog 18 miljoen XP moet halen, hoef je "slechts" 774k xp te halen om lvl 91 te worden. Uiteraard krijg je ook een stuk minder XP, 13k per normale quest dus.

Helaas rebootte de server nadat ik eindelijk mijn abilities had ingedeeld op de action bars. Ik weet niet hoeveel abilities een shaman nu heeft, maar in WoD (in vergelijking met een warlock in MoP) zijn het er aardig minder geworden. Stuk of 12 of zo.

Later op de avond ben ik nog wel weer even ingelogd geweest op de beta en de quest gedaan dat je naar Draenor brengt. Er komt een cinematic als je die quest complete, maar deze is (waarschijnlijk om niet te spoilen) niet beschikbaar op de beta.
pi_144380473
Mensen ik speel weer wow, want gratis deze maand. :')

Dat was echt fantastisch.
pi_144381443
quote:
8s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Wat is deze

01:00 tot 13:00 maintenance
Dat stond er ja, maar ik kon vanmorgen om een uurtje of 8 al inloggen ^O^
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_144381742
Gisteren eindelijk mijn onixia mount gedropt, na iets van 40 kills met verschillende chars :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_144382304
Tering jantje.. 137 138 Anzu kills, geen mount :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Olment op 10-09-2014 11:04:23 ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_144382391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gisteren eindelijk mijn onixia mount gedropt, na iets van 40 kills met verschillende chars :)
Had hem vorige week na 3 weken farmen. Farmen hem elke week met 4 karakters, dus vrij snel :)
Gefeliciteerd :)
pi_144390925
Is er nog iets van een tijdelijke return naar WoW? Heb zin om ff te spelen, maar weet nog niet zeker of ik weer een subscription opzet. Zijn die codes nog beschikbaar dat je een andere speler tijdelijk nieuw leven in kan blazen (en dan zelf ook rewards krijgt als die speler zich weer aanmeldt) ???
pi_144391925
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Is er nog iets van een tijdelijke return naar WoW? Heb zin om ff te spelen, maar weet nog niet zeker of ik weer een subscription opzet. Zijn die codes nog beschikbaar dat je een andere speler tijdelijk nieuw leven in kan blazen (en dan zelf ook rewards krijgt als die speler zich weer aanmeldt) ???
Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)
pi_144392040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)
Ze hebben het verwijderd :') blijkbaar willen ze niet meer dat spelers een makkelijke weg terug in de content hebben. Vreemde shit, heb begrepen dat het qua actieve spelers niet erg lekker loopt...

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 10-09-2014 16:33:58 ]
pi_144392350
Je kan natuurlijk altijd een maandje kopen via ideal.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_144393082
Mja dan moet ik gelijk weer een maand dokken, weet nog niet of ik weer volledig terug wil naar t spel ;( scroll was ideaal daarvoor.
pi_144393579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Ik ben dus niet de enige :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144393625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 06:39 schreef nikk het volgende:
Vind het wel mooi dat er niet gevlogen kan worden. Hoop dat het zo blijft. De game lijkt me veel socialer zo.
Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan worden *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 september 2014 @ 17:47:10 #293
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144394329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef GlenSpey het volgende:
Mja dan moet ik gelijk weer een maand dokken, weet nog niet of ik weer volledig terug wil naar t spel ;( scroll was ideaal daarvoor.
Maandje kost 12 euro :P
Als je dat niet kunt missen zou ik er niet aan beginnen.
pi_144395017
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Maandje kost 12 euro :P
Als je dat niet kunt missen zou ik er niet aan beginnen.
Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindt :P
pi_144395238
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindt :P
Je hebt het spel al gespeeld, dus je kent het al. Maar je kan altijd nog een gratis starter account maken.
pi_144397264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Kreeg ik gelijk de eerste x *O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144398046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan worden *O*
Dat vind ik juist zo kut,, ga je weer langzaam op je groundmount door het land heen ;(
pi_144399260
Misschien moeten ze dan nog een snellere groundmount introduceren. 130% speed of zo. En dat ze dat weer moeilijk of duur maken om te krijgen.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:30:59 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144399889
Applied bij een 14/14 HC guild, hopelijk waarderen ze het en kom ik erin :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144414379
Weet iemand dat wanneer je de weekly quest voor Warforged Seals doet als je 8 tokens hebt, verlies je er dan 1 of kun je de quest niet completen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')