Blizz wil niet dat er in het begin al geklaagd word om bots die massaal rondvliegen dat is de enige reden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
Dat stond er ja, maar ik kon vanmorgen om een uurtje of 8 al inloggenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Wat is deze
01:00 tot 13:00 maintenance
Had hem vorige week na 3 weken farmen. Farmen hem elke week met 4 karakters, dus vrij snelquote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gisteren eindelijk mijn onixia mount gedropt, na iets van 40 kills met verschillende chars
Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)quote:Op woensdag 10 september 2014 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Is er nog iets van een tijdelijke return naar WoW? Heb zin om ff te spelen, maar weet nog niet zeker of ik weer een subscription opzet. Zijn die codes nog beschikbaar dat je een andere speler tijdelijk nieuw leven in kan blazen (en dan zelf ook rewards krijgt als die speler zich weer aanmeldt) ???
Ze hebben het verwijderdquote:Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Tering jantje.. 137 138 Anzu kills, geen mount
Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 06:39 schreef nikk het volgende:
Vind het wel mooi dat er niet gevlogen kan worden. Hoop dat het zo blijft. De game lijkt me veel socialer zo.
Maandje kost 12 euroquote:Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef GlenSpey het volgende:
Mja dan moet ik gelijk weer een maand dokken, weet nog niet of ik weer volledig terug wil naar t spelscroll was ideaal daarvoor.
Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindtquote:Op woensdag 10 september 2014 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maandje kost 12 euro
Als je dat niet kunt missen zou ik er niet aan beginnen.
Je hebt het spel al gespeeld, dus je kent het al. Maar je kan altijd nog een gratis starter account maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindt
Kreeg ik gelijk de eerste xquote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Tering jantje.. 137 138 Anzu kills, geen mount
Dat vind ik juist zo kut,, ga je weer langzaam op je groundmount door het land heenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |