OP de overvolle Silvermoon server natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraard
Probeer jezelf aan te leren dat achievement geen r heeft.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon nietquote:Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.
http://www.wowhead.com/ac(...)s-10-player#commentsquote:Op maandag 8 september 2014 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon niet
Geen flying in Draenorquote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwingHeb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen
Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Bvd
Nieuwe features zijn:quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwingHeb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen
Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Bvd
Ik zit op Bloodhoof maar ik ga altijd met iemand mee die weet hoe alles moetquote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ooken tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nuDus tjja niet vliegen is dan best wel logisch.
Even deze door lezen. Staat mooi gesorteerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ooken tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?
@Junglebeast Deze changes had ik al gezien, ik doelde meer op bijvoorbeeld ras changes, de changes betreft currency's en dat soort dingen, WoD is al aangeschaft, level 90 boost opgemerkt, maar denk niet dat ik hem wil gebruiken... misschien om op een andere realm te gaan spelen (en misschien andere faction), anders moet ik weer wennen aan een nieuwe class
Zodat je alle artwork van blizzard goed gaat bewonderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastigerquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?
Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?quote:
Ik vermoed dat er ook meer mogelijkheden zijn waar je pre-raid gear kan krijgen. Via scenarios, timeless isle achtige dingen, world bosses, en misschien via het garrison.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?
Heb het idee dat dit elke keer minder wordt, en ze spelen al helemaal geen rol meer in progressie
Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
Dit bedoelde ik inderaad, en wat Lord dreamer vertelde, dit wist ik inderdaad alquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Het is helaas niet anders. Ik hoop dat ze er snel op terugkomen. En ik hoop dat ze dan wel de flight paths aangepakt hebben. Niet met een onnodige omgang ergens naar toe hoeven te reizen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |