Om Royal Sadness uit te beeldenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom heb je een smiley daarvoor nodig?
Dan volstaat het zetten van de leestekens toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:23 schreef Finland. het volgende:
[..]
Om Royal Sadness uit te beelden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Aiciu het volgende:
WIJ WILLENOP FACEBOOK EN WHATSAPP!!!!!
maar die heeft niet de 'sjeu' van de huillach smileyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef hoofdhead het volgende:
Die is er gewoon, een gozer die ik ken gebruikt het in werkelijk iedere situatie.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef hoofdhead het volgende:
Die is er gewoon, een gozer die ik ken gebruikt het in werkelijk iedere situatie.
die heeft meer het 'toelachen'. De fok huillach smiley is meer uitlachen/bespottenquote:
ben je weer wakker chubbyquote:
hele dag al dikkequote:
Je bent dus toch gewoon dikquote:
dit denken..quote:
Hij is gewoon dik, ik voel het.quote:
Weeg 200 kilo kom vechten danquote:
Dequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop