SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.zzzzz
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. waarom niet bij jou als je toch eenmaal kookt?
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.
[ afbeelding ]
hindistanler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh echt?
En nee dankje, k heb aardbeientaart gebakken vandaag
Neehquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hindistanler.
taart? viel er wat te vieren?
Zullen we 50/50 doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Kurdish het volgende:
[..]
NeehIk geef eens per maand een etentje, dat was dan het toetje
haha erm. ik denk dat je beter 50/50 met je marokkaanse schoonheid kan doen? no heumeu brahquote:
Hahaha ja ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het al voor me
is goed
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.
en nee ik kan geen turks.
Chakemquote:
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Is mijn huis hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |