abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:31:25 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143993507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar ik kan toch redelijk werk doen vind ik zelf als het simpel is dus dingen inpakken ofzo.

[..]

Ja dat bewijst dat jij niet weet waar je over praat.
Ik kan werken zo simpel is het en simpele dingen zoals inpakwerk ofzo kan ik ja.

Denk je nou echt dat ik geen inpakwerk ofzo kan doen?
Maar kun je ook in een werkomgeving functioneren, met collega's? En waar verwacht wordt dat je elke werkdag je uren komt maken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143993599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Fixed ^O^

[..]

Jawel hoor; zie de fix :P
Bedankt voor de minutieuze consideratie.
pi_143993676
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar kun je ook in een werkomgeving functioneren, met collega's? En waar verwacht wordt dat je elke werkdag je uren komt maken?
Was jij niet die ene user die een topic opende en voor consternatie zorgde? In dat topic beweerde je dat de personen, die het mentaal lastig hebben en/of laagopgeleid zijn, uit de samenleving geweerd moest worden door ze maar een uitkering te bieden en geen perspectief te bieden op de arbeidsmarkt?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:48:30 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143994060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Was jij niet die ene user die een topic opende en voor consternatie zorgde? In dat topic beweerde je dat de personen, die het mentaal lastig hebben en/of laagopgeleid zijn, uit de samenleving geweerd moest worden door ze maar een uitkering te bieden en geen perspectief te bieden op de arbeidsmarkt?
Nee, dat was ik niet.

Beter zoek je dat eerst even na voordat je dit soort zaken post.
pi_143994102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat denk je dat een baas doet?
Die bepalen 8 uur ofzo niet de hele dag niet mijn vrije tijd ofzo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
En anders wil ik daar wel hulp voor maar geen mensen die mijn dag gaan bepalen gewoon wat hulp met werk of solliciteren etc.
pi_143994115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Iemand die je helpt zul je minder last van hebben.
pi_143994142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iemand die je helpt zul je minder last van hebben.
Dat weet ik niet ik heb alleen maar slechte ervaringen.
pi_143994260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat weet ik niet ik heb alleen maar slechte ervaringen.
Je zit nu ook nog in de problemen omdat je denk ik niet naar hun hebt geluisterd. Probleem is nu eenmaal dat om te functioneren er dingen geëist worden. Een werkgever zal ook privé gevolgen hebben, op tijd komen, niet met een kater/stoned, uitgeslapen en fit je moet voor jezelf zorgen en er redelijk normaal uitzien.

Probeer eerst maar eens je leven op de rit te krijgen en die wajong te regelen want dan heeft de werkgever die je een kans wil geven minder risico en meer reden om jou een kans te geven.
pi_143994391
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat was ik niet.

Beter zoek je dat eerst even na voordat je dit soort zaken post.
Ik beweer niks, maar ik vroeg het jou fatsoenlijk.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:20:12 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143994843
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:01 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik beweer niks, maar ik vroeg het jou fatsoenlijk.
Ik vind het vrij onfatsoenlijk om mij met zo'n topic in verband te brengen. Ik snap ook niet waarom je zou denken dat ik dat was.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:21:45 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143994885
quote:

[..]

[..]

Ik denk het wel.
En anders wil ik daar wel hulp voor maar geen mensen die mijn dag gaan bepalen gewoon wat hulp met werk of solliciteren etc.
Ik vertel je toch dat de hulp via stichting MEE zo niet werkt? Daar bepaal je zelf wat je wilt en nodig hebt. En als je ontevreden bent, dan zeg je dat. En als je weer zou willen stoppen, dan kan dat ook gewoon.
pi_143995653
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vertel je toch dat de hulp via stichting MEE zo niet werkt? Daar bepaal je zelf wat je wilt en nodig hebt. En als je ontevreden bent, dan zeg je dat. En als je weer zou willen stoppen, dan kan dat ook gewoon.
Ik zal erover nadenken.
pi_143996128
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het vrij onfatsoenlijk om mij met zo'n topic in verband te brengen. Ik snap ook niet waarom je zou denken dat ik dat was.
Jij bent geen feit neem ik aan? Jij vind het dus aanstootgevend/niet netjes dat ik jou met zo'n topic in verband breng? Ik breng niemand in verband en ik leg ook geen linken. Ik had er alleen mijn vraagtekens bij of je wellicht een verband ermee had. Ik ben zeer fatsoenlijk vandaar dat ik jou op een fatsoenlijk wijze bejegen en ook vraag of jij topicstarter was van zo'n topic. Ik vind het eerder onfatsoenlijk als ik jou dingen zou verwijten omdat je dat, wellicht, geopend zou kunnen hebben, maar nee wat doe ik; ik vraag het je eerst netjes.

Waarom ik zo zou denken? Je username wellicht, leek er wellicht op.
pi_143998222
vocabulairetrolalert
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143998514
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:07 schreef seasushi het volgende:
vocabulairetrolalert
Ah, is het dat!
Thnx :*

TS: de korte versie van heel veel topics: het ligt aan jou. Je bent eigenwijs, koppig en niet realistisch. Als je werkelijk iets mankeert, kun je hulp krijgen (en ik geloof dat je iets mankeert... behoorlijk wat).
pi_143999257
quote:

[..]

[..]

Ik denk het wel.
Je gelooft het vast niet, maar je hebt écht geen idee hoe het er in het werkelijke leven aan toe gaat. En dat neem ik je niet kwalijk, dat kun je ook niet weten. Je hebt immers alleen maar (veilig) voor je vader gewerkt, geen normale schooltijd gehad en veel binnen gezeten door je psychische problemen. Je hebt een gigantische achterstand op leer-, sociaal- en arbeidsgebied. Ga dat eerst inhalen voor je gaat solliciteren, want dat wordt geheid een deceptie.

Kortom: Zoek. Hulp.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144002230
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je gelooft het vast niet, maar je hebt écht geen idee hoe het er in het werkelijke leven aan toe gaat. En dat neem ik je niet kwalijk, dat kun je ook niet weten. Je hebt immers alleen maar (veilig) voor je vader gewerkt, geen normale schooltijd gehad en veel binnen gezeten door je psychische problemen. Je hebt een gigantische achterstand op leer-, sociaal- en arbeidsgebied. Ga dat eerst inhalen voor je gaat solliciteren, want dat wordt geheid een deceptie.

Kortom: Zoek. Hulp.
Hoe ga ik dat ooit inhalen?
En natuurlijk weet ik dat het allemaal niet positief is ik heb een redelijke weet over hoe het gaat in de wereld.
Ik heb hard gewerkt daar en dingen gedaan die dus veel moeilijker zijn dan pakken inpakken advertenties maken etc en de website inrichten je weet wel dus ik heb er ervaring boven dat niveau.

Ik weet precies hoe het er aan toe gaat in arme landen etc misschien weet jij dat niet het is nog prima hier om te werken voor minimumloon vergeleken met dat genoeg foto's gezien van fabrieken waar ze hetzelfde werk als mij deden voor 1 dollar per uur of minder.

Ik heb veel dingen geleerd en ik kan zeker wel normaal werk doen het inpakken van pakketten etc ik ga geen hulp zoeken voor iets anders dan werk vinden of werken.
Ik zit in een normale situatie en ben het zat om steeds te horen te krijgen dat ik hulp moet zoeken van een paar mensen die niks over mij weten.

Veilig voor mijn vader gewerkt ik werk op commissie niet loon per uur echt je weet niks over wat ik doe.

Het topic gaat om werk zoeken niet om psychische hulp.

[ Bericht 2% gewijzigd door hmmmmmmm op 30-08-2014 22:04:53 ]
pi_144002754
Ok dan, succes ermee he! ^O^ :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144002907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben pas 19 geworden en heb veel psychische problemen.
Ik heb geen ervaring of opleiding.

Graag zou ik wat tips willen om werk te vinden.
Horeca
pi_144002921
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Ok dan, succes ermee he! ^O^ :W
Ik heb al aangegeven dat ik maandag naar de huisarts gaan voor een psycholoog dus psychische hulp zoek ik al los hiervan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Horeca
Dankje maar ik heb wel veel psychische problemen dus of ze willen dat ik met klanten omga weet ik niet.
pi_144002996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven dat ik maandag naar de huisarts gaan voor een psycholoog dus psychische hulp zoek ik al los hiervan.

[..]

Dankje.
No problem

Maar ehm, extra tip. Niet zo happen op al dat zoekhulp-gezeur. :)
pi_144003129
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

No problem

Maar ehm, extra tip. Niet zo happen op al dat zoekhulp-gezeur. :)
Klopt.
pi_144003229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

Dankje maar ik heb wel veel psychische problemen dus of ze willen dat ik met klanten omga weet ik niet.
Iemand anders heeft al gezegd dat je dat helemaal niet moet zeggen. Ja je hebt problemen, maar wie niet? Je moet vroeg of laat meedraaien in de wereld, dan kan je dus geen smoesjes verzinnen of vastzitten met je gedachte dat je problemen hebt. het zullen waarschijnlijk problemen zijn die je niet van de ene op andere dag oplost. In de tussentijd gewoon je best doen om mee te doen, dat is veel beter dan steeds maar weer gepraat met een psycholoog. Gewoon je naar binnen praten en goed kijken hoe anderen met klanten omgaan. Bovendien als jij weet dat je het kan, dan moet je het doen.

Ik moest als eerst aan horeca denken, maar misschien heb ik het verkeerd. Horeca is breed. Je kan in een hotel werken, een restaurant, een café, een bedrijfskantine, etc. Klanten is overigens nog niet je grootste probleem, maar de druk. Misschien is dat nu nog te veel voor je? Zou mooi zijn als je erachter komt tijdens het werken zelf én je daarover met een psycholoog kunt praten.
pi_144003253
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Klopt.
En mensen die op FOK komen om anderen te vertellen dat ze hulp moeten zoeken is behoorlijk hilarisch _O-
pi_144003276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En mensen die op FOK komen om anderen te vertellen dat ze hulp moeten zoeken is behoorlijk hilarisch _O-
Ik weet het :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')