Je bent overduidelijk niet de enige in dit topic met psychische klachtenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik probeer het te worden maar al die negatieve reacties helpen niet echt.
Appels!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Zie je! Je kunt het wel! Vertaal dat naar banen zoeken!
Heb ik niet zo'n succes mee werk al een tijdje voor mijzelf maar werkt gewoon niet goed verdien niks.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Kemestry het volgende:
En als je nou echt helemaal niks kunt vinden begin je gewoon zelf een bedrijf ;D
Het is in ieder geval geen Zaterdagnacht. Maar goed TS zoals ik in je vorige topic vroeg.. Wat ga je nu doen? Na al die tipsquote:
En dan zitten te zeiken op een spelfout die ik maak. Met je deze topic en het klotequote:
Geen wajong meer aanvragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen Zaterdagnacht. Maar goed TS zoals ik in je vorige topic vroeg.. Wat ga je nu doen? Na al die tips
Solliciteren? Is maar een suggestie he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen wajong meer aanvragen.
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat ik zou kunnen doen om werk te vinden?
vanaf maandag alle uitzendbureaus binnen lopen die je kan vinden en vragen of ze werk voor je hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik las "pak eens die banaan aan"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef ChefvanOekels het volgende:
Topic nummer 7 met je onzin, pak die tips eens aan en ga aan het werk luie flikker.
Ik had graag gezien dat men je met een hamer op je hoofd sloeg.
Manmanman deze TS
ja, allemaal de schuld van iedereen maar niet van jou zelf! Allemaal de schuld van wat virtuele mensen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Half fok zit hier mijn leven nog meer te verkloten....
Welke uitzendbureaus zijn er?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
vanaf maandag alle uitzendbureaus binnen lopen die je kan vinden en vragen of ze werk voor je hebben.
dit dinsdag weer doen.
en woensdag
en donderdag
en vrijdag
De weken daarna weer hetzelfde, net zo lang tot ook zij jouw gezeik zat zijn en je aan het werk zetten, al is het alleen maar om je niet steeds weer over de vloer te krijgen.
Uitzendbureau's binnenstappen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen wajong meer aanvragen.
Waarom boos jij op mij dan? Ik maakte maar de grapje...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En dan zitten te zeiken op een spelfout die ik maak. Met je deze topic en het klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |