Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sssssst, het is officieel geen SC.
Ah, ik kan weer moddenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:43 schreef MrStalin het volgende:
Oh kut, nu heeft het dezelfde TT
Paxxieee ?![]()
Maar dit is voor bètastudenten, dus een terecht topic.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic.
SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic
SES / Het grote bèta-studenten topic! #35 Ready for lift-off
Drie serieuze beta-topics openen
Je hebt geluk dat er op SES van die coulante mods zittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dit is voor bètastudenten, dus een terecht topic.
Ehhhh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er op SES van die coulante mods zitten
Het is vrij duidelijk dat er maar één overbodige reeks is in SES.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat er twee topics dicht kunnen, maar oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat er maar één overbodige reeks is in SES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutaal joch
Oh god, je leeft daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging naar huis? Wat is daar mis mee?Echt, jongen.
Jezus man, je leeft echt onder een steen.quote:
quote:
"up, up and away!"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, ik kan weer modden![]()
![]()
Wat moet het worden?
U vraagtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:53 schreef MrStalin het volgende:
[..]
"up, up and away!"
veel beters heb ik niet
Die van ons heet Revolved.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:53 schreef MrStalin het volgende:
Dat is overigens de naam van het LR lustrum, dit jaar
quote:
Is dat gewoon een random naam of slaat het ook nog ergens op ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van ons heet Revolved.En dit is dan het logo:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef MrStalin het volgende:
[..]Gracias
[..]
Is dat gewoon een random naam of slaat het ook nog ergens op ?
En DNA draait om zijn as, dus revolve.quote:
Heb jij trouwens dat plaatje in de OP gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van ons heet Revolved.En dit is dan het logo:
[ afbeelding ]
Mijn raketten zijn veel mooier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij trouwens dat plaatje in de OP gemaakt?
Ik bedoel natuurlijk die banner vriendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn raketten zijn veel mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. Nee, die is van Hean82 geloof ik, of die andere paintgozer in ONZ.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk die banner vriend
Ohja hij, ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh. Nee, die is van Hean82 geloof ik, of die andere paintgozer in ONZ.
Laatste vrije dagen ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste vrije dagen ja.Komende week weer 40 uur studeren.
Schrijf je in voor rechten, wat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste vrije dagen ja.Komende week weer 40 uur studeren.
Jij niet dan?quote:
Voor geen goud.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schrijf je in voor rechten, wat doe je jezelf aan
Ik geef je dan graag bijles
Vraag me toch af waar Rezania dan 40 uur per week mee bezig isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef MrStalin het volgende:
vanaf volgende week weer 40 uur per week bier drinkenzwaar leven
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, je leeft echt onder een steen.Is Patrick soms je huisgenoot?
Statistiek en Moleculaire Celbiologie & Immunologie. Maar gelukkig de week daarna 2 dagen vrij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar Rezania dan 40 uur per week mee bezig is
quote:
Bedankt. Idem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
Nee maar ik vind het altijd wel leuk om te zien dat Rezania oprecht geïnteresseerd is in z'n studie. Dat heeft niet iedereen.
Klinkt niet heel spannendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Statistiek en Moleculaire Celbiologie & Immunologie. Maar gelukkig de week daarna 2 dagen vrij.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef MrStalin het volgende:
met vrienden tomaten van de flat gooien
Oh Spongebob, okquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bedankt. Idem.
Ik niet. Woensdag al weer van 9 tot 5.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef MrStalin het volgende:
[..]
ik heb de eerste week best een chill rooster, dus dat wordt veel thuiszitten
Kijk, Patrick leeft onder een steen, net zoals jij, snappie?quote:
gvd dat duurde evenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, Patrick leeft onder een steen, net zoals jij, snappie?
Ja gast, ik kan plaatjes kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, Patrick leeft onder een steen, net zoals jij, snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |