Ze zou zo maar als omgebouwde man door het leven kunnen gaan, of zeg ik nou iets heel lulligs?quote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
En als Melisa, als kapster nota bene, nou als eerste eens haar haar verandert, dat zou al heel fijn zijn
Zwart staat haar niet en touw net zo min
Beetje wel.. Smal lijf met gekochte bollen erop. En een apart gezicht.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze zou zo maar als omgebouwde man door het leven kunnen gaan, of zeg ik nou iets heel lulligs?
En vervolgens toch bij de luie lamlul vd Meyde blijven hangen?quote:Op zondag 14 september 2014 07:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft Melisa wel eens gezegd dat ze er altijd alleen voor stond met Nino.
Nino is van haar vorige partner of scharrelquote:Op maandag 15 september 2014 15:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En vervolgens toch bij de luie lamlul vd Meyde blijven hangen?
Melisa weet dat wel. En nino zelf volgens mij ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef Lanah het volgende:
Dat niemand eigenlijk weet wie de vader van Nino is..zou ik wel willen weten.
Ze moesten een paar afleveringen geleden wel eerst naar Parijs om te kijken hoe de Moulin Rouge er nou werkelijk uitziet en vonden het daar zo dodelijk saai dat ze blij waren dat het afgelopen was voor ze in slaap vielen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:57 schreef -Peach het volgende:
Moulin rouge als thema voor een bruiloft...hmjah
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moesten een paar afleveringen geleden wel eerst naar Parijs om te kijken hoe de Moulin Rouge er nou werkelijk uitziet en vonden het daar zo dodelijk saai dat ze blij waren dat het afgelopen was voor ze in slaap vielen.
Met andere woorden: een thema waar ze in werkelijkheid geen bal aan vinden....
Die vriendin van Melissa, Lammy Geven,heb ik altijd het gevoel dat ze er maar een beetje bijhangt of het is haar wat nonchalante houding alles best te vinden, die teveel op de voorgrond komt.quote:Op maandag 15 september 2014 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nino is van haar vorige partner of scharrelNiet van Andy.
Dat ze alles best vindt klopt wel. Ze lijkt het iq van een doperwt te hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 17:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Die vriendin van Melissa, Lammy Geven,heb ik altijd het gevoel dat ze er maar een beetje bijhangt of het is haar wat nonchalante houding alles best te vinden, die teveel op de voorgrond komt.
Hier om precies te zijn.... want voor je het weet is is het weggezaktquote:Op maandag 22 september 2014 18:56 schreef W00fer het volgende:
Voor de liefhebbers de foto's van de bruiloft staan op de Glamora.ma site.
Beetje laagbegaafd indd.quote:Op maandag 22 september 2014 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze alles best vindt klopt wel. Ze lijkt het iq van een doperwt te hebben.
Ze lijkt me wel heel lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |