Hij zegt het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat je zegt hoe oud je bent.
hou je hoofdheadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Goede binnenkomer man, wat meer respect naar je medemens zou wel normaal zijn.
Maar helaas voor jou ben jij een manlet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik zo lang was he.
Wereldoverheersing vriend
53 - 57quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zegt het nog steeds niet.
nohardfeelingsquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar helaas voor jou ben jij een manlet.
hij is leuk hequote:
Ik vond het eerder schokkend dat geen enkel groot medium de waarheid heeft verkondigt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Mooi stukje net, om te laten zien dat de rebellen in Oekraïne geen onmensen zijn.
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vond het eerder schokkend dat geen enkel groot medium de waarheid heeft verkondigt.
Mensen met een voorkeur bij dit conflictquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vond het eerder schokkend dat geen enkel groot medium de waarheid heeft verkondigt.
Daar heeft het niks mee te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Mensen met een voorkeur bij dit conflict
pics?quote:
Dat ze doodziek is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |