Klinkt vermakelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ff zoeken, was iets over Hans Jansen. Werd hem om een voorbeeld gevraagd over wat links dan zoal verkeerd deed, wist die niets te zeggen![]()
Ben jij pedofiel ofzo, is meerderjarig niet goed?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is inmiddels meerderjarig volgens mij.
even kijkenquote:
Nee, bah.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij pedofiel ofzo, is meerderjarig niet goed?
Nee, geen idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
Wát een ongelofelijke klapjosti is hij ook.Weet je toevallig hoe die advocaat heet, Guus? Dat kwam niet in beeld volgens mij.
Ik had het ook niet gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, de namen staan gewoon in de tekst onder het filmpje. Nvm.
Nee, heb niet zoveel met dat programma. Komen er interessante gasten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Kijk jij ook KvdB dalijk?
Nee, en er worden matige vragen gesteld en mensen als Jan-Smit komen ook ineens aan het woord over willekeurige diepgaande politieke zaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, heb niet zoveel met dat programma. Komen er interessante gasten?
Oh gelukkig, ik schrok al.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef hoofdhead het volgende:
DP je bent uit mijn underscript zonder reden die gerelateerd is aan jou, ik ben nog steeds #deadprez4mod crewlid.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wss groter dan jij Frank.
1,94m
Ik bedoelde wie er vanavond te gast zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:08 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, en er worden matige vragen gesteld en mensen als Jan-Smit komen ook ineens aan het woord over willekeurige diepgaande politieke zaken.
Krimpt je penis ook als je ouder wordt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krimp alleen nog maar terwijl jij in de groei zit, dat is natuurlijk niet eerlijk.
Pauw over zijn talkshowquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, heb niet zoveel met dat programma. Komen er interessante gasten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Krimpt je penis ook als je ouder wordt?
Ik zou het sowieso kut vinden als mijn mooie penishuid zou verschrompelen
Zal wel meevallen toch? Pas vanaf 60 gaat het hard achteruit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krimp alleen nog maar terwijl jij in de groei zit, dat is natuurlijk niet eerlijk.
Oh dan zet ik het maar even op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pauw over zijn talkshow
Iemand over IS
Iemand anders over het Gazaconflict
En Wilfried Genee over de sportzomer, maar dat zal jou wel niet boeien.
60+ is ook al vrij oud anders hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Nou ja, zo erg ook allemaal weer niet hoor. Je wordt wat ouder maar verder. Valt allemaal wel mee. Ik ben overigens ook geen 75 of iets dergelijks hoor.
Dat klopt. Maar Guus groeit nog terwijl ik alleen nog kan krimpen, dat bedoelde ik ermee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Pas vanaf 60 gaat het hard achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |