Ik ben inmiddels wss groter dan jij Frank.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
(mag ik eigenlijk niet zeggen van hem omdat hij even lang is als ik)
zie m eigenlijk niet zo vaak posten kom alleen in de slechtste klb topicsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind kleine guus (mag ik eigenlijk niet zeggen van hem omdat hij even lang is als ik) best verstandig voor zijn leeftijd. Een intelligent kereltje.
Zegt niet altijd wat, maar daar kan hij wat mee dadelijk in het leven, als hij doorzet.
Wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
houd maar op, deze discussie is onbegonnen werk
Oh ja, zij was idd 17 geloof ik.quote:
Kanker groot wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wss groter dan jij Frank.
1,94m
doe me geen pijnquote:
Nee, JNG had ook een minderjarige MOD. LittleBrownie volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou dat dan eigenlijk de eerste keer zijn?
Spuit 11.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, JNG had ook een minderjarige MOD. LittleBrownie volgens mij.
Kun je haar straks hosselen met je blauwe naampje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, JNG had ook een minderjarige MOD. LittleBrownie volgens mij.
Dat zei ik laatst al, maar dat wilde ze niet.quote:
Die is inmiddels meerderjarig volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je haar straks hosselen met je blauwe naampje.
link?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb Krapuul gespot op youtube trouwens
Laat dan maar zitten inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is inmiddels meerderjarig volgens mij.
quote:
Ff zoeken, was iets over Hans Jansen. Werd hem om een voorbeeld gevraagd over wat links dan zoal verkeerd deed, wist die niets te zeggenquote:
Aight, later.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
maar ik sluit af bois ik ga een samengevatte eredivisietopper bekijken
Er zijn geen toppers in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
latersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |