Nee, met uitjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Friet met frikandelmet Cassandra
Lekker! Patat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
Friet was op; we hebben patat gegeten
Valt te proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lust alleen geen patat. Misschien maar gewoon friet halen dan.
We proberen haar een beetje fatsoenlijk op te voeden, dus dit gaan we niet proberen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Lust ze het wel als je het friet noemt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
We proberen haar een beetje fatsoenlijk op te voeden, dus dit gaan we niet proberen.
quote:
Ik moest Hanna ook een paar maanden stalken voor ze hier langs kwamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niets meer van vernomen, dus niets 'oeh'
Ik heb alleen een e-mailadres omdat ze wat foto's wilde van die ketting-wand. Verder was het even gezellig omdat we beiden alleen op vakantie waren maar dat was het wel, dus ik denk niet dat stalken verder nodig isquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest Hanna ook een paar maanden stalken voor ze hier langs kwam
Ze was geinteresseerd in wat foto's en daarom gaf ze haar gegevens mee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb alleen een e-mailadres omdat ze wat foto's wilde van die ketting-wand. Verder was het even gezellig omdat we beiden alleen op vakantie waren maar dat was het wel, dus ik denk niet dat stalken verder nodig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |