Bedankt dat je me zo kansloos vind....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:28 schreef ChefvanOekels het volgende:
Mensen geef deze kansloze gast geen aandacht. Hij heeft al 5 topics(!!) in R&P

.. ze hebben me gezegd, zij hebben me gepest.. de hele wereld is boos op mij.. booohoooquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt dat je me zo kansloos vind....

Vind je het gek? Je hebt in inmiddels 6 topics zo enorm veel tips&tricks gekregen, maar je doet er geen ene flikker mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt dat je me zo kansloos vind....

Ook niet slim om je kostbare levenstijd te vergooien aan werk wat je niet leuk vind. Wat dat betreft heeft TS het beter voor elkaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:34 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar klaar met school en werk meer dan 45 uur in de week in het werk wat ik niet leuk vind. Je moet niet zo zeuren.

Wilde ook al vragen "hoe lang denk je dat vol te gaan houden" maar dacht toen "daar komt hij vanzelf wel achter".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook niet slim om je kostbare levenstijd te vergooien aan werk wat je niet leuk vind. Wat dat betreft heeft TS het beter voor elkaar!

Daar gaat het in dit topic niet over, niet waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wilde ook al vragen "hoe lang denk je dat vol te gaan houden" maar dacht toen "daar komt hij vanzelf wel achter".

Nou, ik sla maar even alle lage en misselijk makende reacties over. Jij hebt toch wel medische onderbouwing?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb op het moment geen inkomen en het ziet er ook niet naar uit dat ik ooit voor mezelf kan zorgen dus ik wil WAJONG aanvragen maar dat kan nog maar tot 10 september onder de oude regels.
Wetende dat ik eigenlijk of een wajong aanvraag of stufi/lening pak en dus zo'n 50-100k in de schuld kom te zitten en geen baan krijg kies ik dus voor de wajong aanvraag.
Nou was mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee ofzo hoe kan ik ervoor zorgen dat ze me totaal arbeidsongeschikt verklaren of voor 80% of meer?
Ik heb autisme en ben depressief heb ook sociale stoornis kom eigenlijk nooit buiten 3 jaar nu al niet en heb geen school diploma ook geen sociaal contact maar dat is eigenlijk altijd zo geweest.
Ik weet niet precies wat ik daar moet zeggen want ik ben bang dat ze door de bezuinigingen me gewoon goedkeuren voor werk en ik dan stufi/lening moet aanvragen omdat ik niet in aanmerking kom voor bijstand.
Waardoor ik uiteindelijk dus word opgescheept met een ontzettend grote schuld en ik geen werk vind als ik de studie al kan afmaken ik heb best erge problemen.
Ik denk niet dat een werkgever op mij zit te wachten met mijn psychische problemen.
En ik ben het ook zat om geen geld te hebben om iets te kopen of een hobby te doen.
Hoop dat iemand me kan helpen om dus afgekeurd te worden en me te vertellen wat me te wachten staat ik ben ook erg bang voor mensen dus al daar na toe gaan is erg moeilijk voor mij.
Alle tips of ervaringen zijn welkom.

Dat niet nee, maar het klonk zo herkenbaar. Met tegenzin werken hou je echt niet vol tot je 67e.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:42 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet over, niet waar?

Ik nog altijd studiefinanciering aanvragen voor mbo zo'n 1000 euro per maand en dan spijbelen ik hoef het toch niet terug te betalen als ik geen minimumloon verdien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:30 schreef Parzival het volgende:
[..]
.. ze hebben me gezegd, zij hebben me gepest.. de hele wereld is boos op mij.. booohooo
en dan moeten "ze" me maar een paar honderd euro geven..
als ik nog iets positiefs in je zag zou ik je een paar honderd euro geven.. maar niet om je te sponsoren op je zolderkamertje
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:43 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Nou, ik sla maar even alle lage en misselijk makende reacties over. Jij hebt toch wel medische onderbouwing?

Of je doet gewoon je best om er iets van te maken. Ik heb je al eens verteld dat mbo verplicht is om je passende begeleiding te bieden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik nog altijd studiefinanciering aanvragen voor mbo zo'n 1000 euro per maand en dan spijbelen ik hoef het toch niet terug te betalen als ik geen minimumloon verdien.
Dat is dus wat de gemeente mij aanraad.
Dat vind ik dan weer een slechter idee wetende dat zo'n opleiding kansloos voor me is want het is te hoog gegrepen.

Maar ik kan het niet en wil me eigenlijk niet voor 100k de schuld in gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je best om er iets van te maken. Ik heb je al eens verteld dat mbo verplicht is om je passende begeleiding te bieden.

Hoe je erbij komt dat ze je 7 jaar lang duizend euro per maand zouden betalen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet en wil me eigenlijk niet voor 100k de schuld in gaan.
7 jaar lang 1k per maand is 84k en dan nog de rente.

Hoelang studiefinanciering niveau 3 of 4?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe je erbij komt dat ze je 7 jaar lang duizend euro per maand zouden betalen...

En hoe lang denk je dat een mbo je ingeschreven laat als je nooit komt opdagen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoelang studiefinanciering niveau 3 of 4?
Je krijgt voor de meeste opleidingen 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en reizen. Je moet je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken.
Hoelang studiefinanciering niveau 1 of 2?
Je krijgt studiefinanciering zolang je staat ingeschreven voor een opleiding op niveau 1 of 2.
http://www.duo.nl/particu(...)en-hoe-het-werkt.asp
Zal hetzelfde zijn voor lening in 2015 nog wat soepeler eigenlijk.
Dus zelfs nog langer geloof ik dan 7 jaar als ik mbo 1 of 2 doe.

Ik word op mbo 2 overal toegelaten lijkt me.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat een mbo je ingeschreven laat als je nooit komt opdagen?
Als je al überhaupt wordt toegelaten.

Ik denk het niet. Maar ga het vooral proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik word op mbo 2 overal toegelaten lijkt me.
Je krijgt het hele jaar nog studiefinanciering dus je kunt je het volgende jaar weer ergens anders inschrijven geloof ik.

het riekt ook maar een klein beetje naar fraude..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik word op mbo 2 overal toegelaten lijkt me.
Je krijgt het hele jaar nog studiefinanciering dus je kunt je het volgende jaar weer ergens anders inschrijven geloof ik.

Je hoeft pas af te lossen als je het minimumloon verdient en maximaal 4% van je inkomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:56 schreef Parzival het volgende:
[..]
het riekt ook maar een klein beetje naar fraude..
kwijtschelding DUO LENING is niet vanzelfsprekend.. en zo leerde ik vandaag, kom je er zelfs niet onderuit met een schuldsaneringstraject

Ja natuurlijk, je hebt gewoon geen keus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft pas af te lossen als je het minimumloon verdient en maximaal 4% van je inkomen.
Denk je dat ik dit leuk vind de schulden in te gaan?
Nee maar als ik geen geld heb om eten te kopen zal het toch moeten.

Maar dan houd je er misschien een diploma aan over. Kun je daarna werk vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft pas af te lossen als je het minimumloon verdient en maximaal 4% van je inkomen.
Denk je dat ik dit leuk vind de schulden in te gaan?
Nee maar als ik geen geld heb om eten te kopen zal het toch moeten.
En anders ga ik dus naar die school en dan zit ik er dus fulltime 7 jaar lang zelfde resultaat.

Dat geloof jij ja....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan houd je er misschien een diploma aan over. Kun je daarna werk vinden.

Dus, wat is je plan? Ben je je wajongaanvraag al aan het invullen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat geloof jij ja....
Nee ik zit dan met 100k schuld op de bank met een bijstandsuitkering voor de regering werk te verrichten voor bijstandssalaris.
Kom op zeg alsof een baas mij ooit zou inhuren en dan heb ik een mbo 2 diploma ofzo daar kan ik nog steeds niks mee.
In de WAJONG heb ik tenminste nog wat geld in vergelijking met de bijstand en misschien nog iets van een toekomst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |