Het is niet ondenkbaar maar het is ook niet ondenkbaar dat er een zogenaamd legitiem excuus wordt aangegrepen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je bent niet zomaar failliet natuurlijk, daar gaat veel aan vooraf. Maar of het ondenkbaar is dat er een PVV-ambtenaar nu net wat strenger was terwijl hij normaliter coulance zou verlenen?
Als je probeert je eigen topic om zeep te helpen, ben je met dit soort uitspraken op de goede weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De eerste rationele Pro-Zwarte Piet persoon moet ik nog tegenkomen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Hoplahopla het volgende:
De zwartepietendiscussie is toch echt wel een beetje uit de hand gelopen. Waarom accepteert men niet gewoon dat het een racistische traditie is die niet meer van deze tijd is? Hollanders met hun stomme halsstarrigheid... Ontkennen dat het racistisch is, spreekt boekdelen over de mate van inlevingsvermogen bij de betreffende persoon.
Nee. Maar misschien was de Belastingdienst de tweede.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kan er überhaupt wel een faillissement worden uitgesproken op basis van 1 preferente vordering?
Best nog een hoog aluhoedje-gehalte in zijn verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Ceberut het volgende:
Anti-Zwarte Piet jurist is failliet.
http://nieuws.thepostonli(...)frank-king-failliet/
[..]
Ambtenaren die zich laten leiden door hun liefde voor Zwarte Piet? Zou een slechte zaak zijn.
Dat is een aanname.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij geen nieuw topic had geopend, hadden we nu geen nieuw topic.
Zo is het ook.
Nee. Ik ben gewoon een rationeel persoon en niet één of andere onderbuikaapje...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent verzuurd door je gebrek aan Sinterklaas liefde en nu ben je zo geobsedeerd dat anderen het ook niet mogen vieren.
Dan is er gewoon sprake van slechte bewindvoering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien was de Belastingdienst de tweede.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon een rationeel persoon en niet één of andere onderbuikaapje...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Één waarin je twee van mijn posts quote, lijkt me.
En toch doe je aan stereotypering en onderscheid door het woord Hollanders te gebruiken in je verhaal. Niet zo rationeel als je jezelf wil voordoen, maar goede poging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon een rationeel persoon en niet één of andere onderbuikaapje...
Iemand citeren zonder een tekst is nogal vaag... Maar oké. Het zal wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is er een andere manier waarop ik die vraag had moeten lezen?
Want Duitsers gaan zich druk maken over deze discussie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch doe je aan stereotypering en onderscheid door het woord Hollanders te gebruiken in je verhaal. Niet zo rationeel als je jezelf wil voordoen, maar goede poging.
Hier op Fok! bestaat een post uit meer dan slechts tekst, zo heb je ook opmaak en en een posticon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Iemand citeren zonder een tekst is nogal vaag... Maar oké. Het zal wel.
Ja, helaas, maar zo is het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je probeert je eigen topic om zeep te helpen, ben je met dit soort uitspraken op de goede weg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Want Duitsers gaan zich druk maken over deze discussie?
Sowieso is stereotyperen soms gewoon noodzaak.
Bittere noodzaak inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Hoplahopla het volgende:
De zwartepietendiscussie is toch echt wel een beetje uit de hand gelopen. Waarom accepteert men niet gewoon dat het een racistische traditie is die niet meer van deze tijd is? Hollanders met hun stomme halsstarrigheid... Ontkennen dat het racistisch is, spreekt boekdelen over de mate van inlevingsvermogen bij de betreffende persoon.
Ik snap sowieso niet dat deze discussie bestaat. De feiten liegen er niet om...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
...
Op basis van dit artikel blijkt duidelijk dat de klederdracht van Zwarte Piet afstamt van moorknechten/slaven. Waarom dan nog steeds volhouden dat er zogenaamd geen ondergeschikte rol is, maar sprake is van een "gelijkwaardige samenwerking"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |