Ja anders 15 euro per maand betalen, het is eigenlijk meer de moeite dan dat het geld me interesseert maar toch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef hoofdhead het volgende:
Vind je het gek met je gecrackde servers man
Je hebt er wel verstand vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef .sfinx het volgende:
Tarren Mill
Draenor
Kazzak
Grim'Bathol
WoW
Geak, maar ook echt WoWquote:
Klopt, maar WoW is zo lekker makkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Geak, maar ook echt WoWzijn veel betere MMORPGs uit ondertussen
Meer moeite dan het geld? En je wacht wel iedere keer een uur?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ja anders 15 euro per maand betalen, het is eigenlijk meer de moeite dan dat het geld me interesseert maar toch.
Als ik niet meer reageer ben ik door de queue heen
Waarschijnlijk heb ik ondertussen meer chicks dan jou gehad in die drie weken dat ik WoWquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:08 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wapen je zelf voor die chicks die je maagdelijkheid willen stelen.
Oh, wacht
Hoe kan 0 nu meer zijn dan 0?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik ondertussen meer chicks dan jou gehad in die drie weken dat ik WoW
Welke?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ja anders 15 euro per maand betalen, het is eigenlijk meer de moeite
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:08 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wapen je zelf voor die chicks die je maagdelijkheid willen stelen.
Oh, wacht
Weet niet eens hoe het werkt om dat geld maandelijks te laten afschrijven, ik heb nu Wow gedownload in een uurtje in ik zit erin. Lekker makkelijk.quote:
wtf, welk sneu realm heb jij dan gevonden? Er zijn er echt wel genoeg zonder queuequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Seconde het volgende:
Druk ik perongeluk op exit game ipv logout. Kan ik weer 20 minuten in de queue staan...
LOTRO, veder ben ik geen database. Ken er wel een aantal maar op de manier zoals jij je reactie hebt geformuleerd ga je zelf maar wat opzoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke?
Bij voorkeur naam + screenshots.
En liefst ook paar zonder maandelijkse kosten.
Naja ik heb liever een volle server waar ik even moet wachten in de queue dan dat ik uren loop zonder ook maar iemand tegen te komen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wtf, welk sneu realm heb jij dan gevonden? Er zijn er echt wel genoeg zonder queue
Was trouwens een erg leuk spel rond 2005-2006
Jij bent ook lichtgeraakt zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
LOTRO, veder ben ik geen database. Ken er wel een aantal maar op de manier zoals jij je reactie hebt geformuleerd ga je zelf maar wat opzoeken
Ik had het ook over volle servers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Seconde het volgende:
[..]
Naja ik heb liever een volle server waar ik even moet wachten in de queue dan dat ik uren loop zonder ook maar iemand tegen te komen..
Alsof ik elk spel ga zoeken die ik ken, en aan die eisen voldoet en vervolgens daar screenshots van ga opzoeken en moeite ga doen voor jou. Iemand die te lui is om dat zelf te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent ook lichtgeraakt zeg.
Ik verspil gewoon niet teveel woorden, lekker efficient toch?
Heeft niks te maken met luiheid. Ik weet toch niet welke mmorpg's jij leuk vindt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Alsof ik elk spel ga zoeken die ik ken, en aan die eisen voldoet en vervolgens daar screenshots van ga opzoeken en moeite ga doen voor jou. Iemand die te lui is om dat zelf te doen
Ziet er wel super mooi uit, maar is het niet zo'n grindfest? Dat dacht ik namelijk altijd van TERA, tenzij ik het verwar met iets anders...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef remi1986 het volgende:
Tera Online blijft toch de leukste en mooie MMORPG die ik heb gespeeld.
En nog gratis ook
Weet niet precies wat je bedoelt met grindfest, maar er is genoeg te doen. Ook qua end-game content. Eigenlijk begint het spel pas op lvl 60.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ziet er wel super mooi uit, maar is het niet zo'n grindfest? Dat dacht ik namelijk altijd van TERA, tenzij ik het verwar met iets anders...
Dat het spel alleen bestaat uit repetitieve handelingen, bijvoorbeeld doordat je alleen maar bezig bent met honderduizenden mobs/monstertjes killen omdat alles inclusief de quests bijna alleen daaruit bestaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je bedoelt met grindfest, maar er is genoeg te doen. Ook qua end-game content. Eigenlijk begint het spel pas op lvl 60.
Ja man, met je WoW killers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Was leuk voor 1 maand, spel is zo dood als wat. Enkel nog gespeeld door flikkerige emo boys/girls en pedofielen. Dikke zoldernerds die geilen op Elin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef remi1986 het volgende:
Tera Online blijft toch de leukste en mooie MMORPG die ik heb gespeeld.
En nog gratis ook
En dat baseer je op...?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:47 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Was leuk voor 1 maand, spel is zo dood als wat. Enkel nog gespeeld door flikkerige emo boys/girls en pedofielen. Dikke zoldernerds die geilen op Elin.
Archeage is helaas qua combat kut. Maar het had een wowkiller kunnen zijn. Maar WoW gaat wel dood ooit probleem nu is dat de meeste mensen daarin geïnvesteerd hebben en dat nu niet opgeven. Komt wel bij dat wow toch al outdated gaat worden en er een nieuw gat in de markt is qua mmo's.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja man, met je WoW killers.Stuk voor stuk denken ze WoW te overtreffen, nooit gelukt. Blijft de MMORPG met de meeste subs.
Over grindfest gesprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
Gewoon lekker languit op de bank en af en toe paar potjes Hearthstone op je iPad.
Hearthstone is aids man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
Gewoon lekker languit op de bank en af en toe paar potjes Hearthstone op je iPad.
Het is ook niet de bedoeling dat je het no-lifed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ziet er wel leuk uit maar je kan geen kut doen, alles kost je uren
Niet één persistente wereld hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Vermecelli het volgende:
Zijn ze zeker weer bezig met dooie realms te mergen. Maar die traffic is vaak over een paar dagen/weken weer verholpen.
Volgende MMO van Blizzard is waarschijnlijk het enige wat WoW kan overtreffen, soort van WoW 2 oid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Archeage is helaas qua combat kut. Maar het had een wowkiller kunnen zijn. Maar WoW gaat wel dood ooit probleem nu is dat de meeste mensen daarin geïnvesteerd hebben en dat nu niet opgeven. Komt wel bij dat wow toch al outdated gaat worden en er een nieuw gat in de markt is qua mmo's.
Ligt eraan wat ze naar de tafel brengen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Volgende MMO van Blizzard is waarschijnlijk het enige wat WoW kan overtreffen, soort van WoW 2 oid.
ik vond de achtergrond wel leuk dus ik vloog zon beetje rondjes, maar een quest oid was gewoon bagger, meer voor mensen die het 6uur per dag spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:08 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je het no-lifed.![]()
Als het niet snel genoeg gaat is er altijd nog de meta-game.
[..]
Niet één persistente wereld hebben.
Denken dat er iets beter is dan wow.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Geen chicks flowen in de Falador party room terwijl je dikke money maakt op de G.E.quote:
Dude.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen chicks flowen in de Falador party room terwijl je dikke money maakt op de G.E.
Dat was inderdaad nog beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dude.
Ik doelde op de oude runescape met de wildie
download woodcutting bot en ben lvl 3 99 woodcutting masterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nog beter.
Vechten tegen een andere clan![]()
Lekker looten in de wildy en de rijke lvl 4 tatta spelen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |