abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184572015
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is bijna alsof je de game weer voor het eerst speelt, heel tof gedaan.

Overigens nog meer (potentieel) goed Souls-nieuws vandaag:
SoulsBorne-bedenker praat over Demon's Souls-remake
Ik zou deze sowieso spelen, al verwacht ik niks van de gameplay, het is meer dat ik wil begrijpen hoe DS1 tot stand is gekomen, en de lore ben ik nieuwsgierig naar.

Heb ‘m al vaak genoeg op youtube gezien, als je ds1 t/m 3 hebt gedaan kan ik me voorstellen dat demon souls geen verrassingen meer heeft, maar misschien kan iemand me hier nog verbeteren...? :P
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
  Eindredactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 13:59:12 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184572322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zou deze sowieso spelen, al verwacht ik niks van de gameplay, het is meer dat ik wil begrijpen hoe DS1 tot stand is gekomen, en de lore ben ik nieuwsgierig naar.

Heb ‘m al vaak genoeg op youtube gezien, als je ds1 t/m 3 hebt gedaan kan ik me voorstellen dat demon souls geen verrassingen meer heeft, maar misschien kan iemand me hier nog verbeteren...? :P
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb Demon's Souls na Dark Souls en Dark Souls II gespeeld en ik vond de playthrough geweldig. Het is grafisch iets minder, qua gameplay iets houteriger, maar het is Souls pur sang. Het is gewoon meer (Dark) Souls.

Als je bij bijv. Dark Souls III zoiets had van mehhh meer van hetzelfde, dat is dit ook alleen dan technisch minder indrukwekkend. Overigens werken veel mechanics in DeSo compleet anders dan in diens opvolgers, zoals World Tendency (een soort reputatie) en de 'straf' die staat op doodgaan (kleinere health bar en sterkere vijanden).

Misschien is King's Field ook nog wat voor je, de spirituele voorganger van Souls-games.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184573463
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb Demon's Souls na Dark Souls en Dark Souls II gespeeld en ik vond de playthrough geweldig. Het is grafisch iets minder, qua gameplay iets houteriger, maar het is Souls pur sang. Het is gewoon meer (Dark) Souls.

Als je bij bijv. Dark Souls III zoiets had van mehhh meer van hetzelfde, dat is dit ook alleen dan technisch minder indrukwekkend. Overigens werken veel mechanics in DeSo compleet anders dan in diens opvolgers, zoals World Tendency (een soort reputatie) en de 'straf' die staat op doodgaan (kleinere health bar en sterkere vijanden).

Misschien is King's Field ook nog wat voor je, de spirituele voorganger van Souls-games.
Oh, ik had verwacht dat de gameplay hetzelfde zou zijn alleen dan wat grover. Had dit via mijn rondgang op youtube nooit meegekregen. Cool! :)
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
  Eindredactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:43:36 #279
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184574293
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh, ik had verwacht dat de gameplay hetzelfde zou zijn alleen dan wat grover. Had dit via mijn rondgang op youtube nooit meegekregen. Cool! :)
Klopt op zich wel wat je zegt, in algemene zin (beweging, combat, items/upgraden, levelen) zijn er weinig verrassingen, desalniettemin is het een must-play voor liefhebbers, met een aantal wezenlijk verschillende mechanics.
Maar goed voorlopig eerst #hype genoeg voor Sekiro *O*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 januari 2019 @ 23:51:05 #280
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_184604683
Ik snap niet dat ik dit topic nog niet in mn myat had staan, dus bij deze een tvp

Dankzij de dlc (die nu weer uit is *O*) flink aan het kijken naar DS mods streamers, zoals SquillaKilla, die de 3x mod even goed kapotmaakt. Mooi man zulke challenges
Woensdag 29 mei 2013 : 01. 2892 Jimbo
"I'd like to thank this opportunity to apologise...to absolutely nobody."
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')