omgeving Groningen.quote:
Hey Rutger,quote:
€30,- inclusief.quote:Op maandag 22 september 2014 23:21 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hey Rutger,
-Anatomie & fysiologie;
-Gespreksvoering: basisvaardigheden en gespreksmodellen;
-Mensen met een verstandelijke handicap.
€ 25,00 inclusief?
Is goed :-) Stuur je me je bankgegevens in een PM?quote:
Je hebt PMquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Is goed :-) Stuur je me je bankgegevens in een PM?
PM terug, en ik stuur je er nog 1 zodra ik hoor dat ze het overgemaakt heeft.quote:
Geld is overgemaakt!quote:
Heb je de boeken al opgestuurd? Het geld is donderdag overgemaakt en sindsdien heb ik niets meer van je gehoord.quote:
Niet zo ongeduldig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:09 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Heb je de boeken al opgestuurd? Het geld is donderdag overgemaakt en sindsdien heb ik niets meer van je gehoord.
PMquote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef Joran-Joran het volgende:
Primawas overgemaakt via ING dus vreemd dat jij het pas vrijdag had! Zie de T&T code wel tegemoet zodra het pakketje verzonden is.
Thanks!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Zijn binnen + positieve feedback in het V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers topic
Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop